נסיבות האירוע בו נרצחה מיכל סלה ז"ל ביום חמישי עדיין לא ברורות, והחקירה המשטרתית נמשכת. בעלה החשוד ברצח, אלירן מלול, עדיין מקבל טיפול רפואי ומצבו קשה לאחר שניסה להתאבד. בני משפחתו טרם הגיעו לבקרו בבית החולים, וגיסו יחיאל סיפר הערב (ראשון) בראיון עם חדשות 12 על החשדות הקשים: "הוא היה בן אדם רגיל, אהב את אשתו והמשפחה".
הוא טען כי במשפחתו לא שמו לב לרמזים לטרגדיה. "אנחנו מופתעים מאוד, לא יודעים מה קרה שם. אלירן היה בן אדם מקסים, אהב את אשתו והמשפחה. כל הדברים הטובים שאומרים עליו זה הוא באמת. הם היו ביחד, הכול היה רגיל בזוגיות שלהם". לדבריו, לא היה משהו שאנחנו יודעים עליו. "בשלוש השנים האחרונות הם איבדו את ההורים שלהם, זה קשה להם", סיפר, "אנחנו אוהבים את מיכל והמשפחה שלה. היא הייתה אישה מדהימה, ואנחנו אוהבים את הנסיכה הקטנה שלהם".
כזכור, ביום חמישי בערב אותרה סלה כשהיא ללא רוח חיים, ועל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו. בזירה נמצאה סכין מוגאלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.