שירות בתי הסוהר הודיע היום (שלישי) כי בתום הערכת מצב שהתקיימה עם נציגי ממשלה רלוונטיים לגבי תנאי החזקתו של ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב, הוחלט כי הוא יועבר לאגף בהשגחה לצורך הבטחת שלומו. עוד נמסר כי "שב״ס עומד בקשר עם משרדי הממשלה הרלוונטיים לגבי החזקתו של העצור בארץ עד לקבלת החלטה בעניינו". כאמור כעת אין איומים קונקרטיים המכוונים כלפי האסיר, אך ההחלטה להעבירו נועדה למנוע מצב שיושמעו כאלה, שכן הוא הפך תוך יומיים מאסיר חיובי ואנונימי, לפנים מוכרות מאוד.
כזכור, הבוקר אישרו מקורות בלשכת רה"מ כי בנימין נתניהו צפוי לפנות בשעות הקרובות באופן רשמי לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין בבקשת חנינה לצעירה הישראלית נעמה יששכר. בפעם הראשונה מאז ניתן גזר הדין החמור בעניינה, נעמה יששכר נפגשה עם אמה יפה במתקן המעצר בפרברי מוסקבה. 
יפה יששכר סיפרה בגל"צ על המפגש עם בתה ועל חייה של נעמה בכלא הרוסי. "היא יוצאת שעה ביום במשך חצי שנה, היא מובלת למשפט מדלת אוטו וחזרה", סיפרה יששכר, "היא לא מבינה מי זה אלכסיי בורקוב ואיך היא קשורה אליו. כבר חצי שנה שהיא בחדר עם שלושה אנשים נוספים, רואה רק את השמיים בין הסורגים ואני זו שמספקת לה את המזון. היא לא מספרת לי כל דבר, אבל אני מרגישה שיש ימים יותר טובים ופחות טובים שלה".