פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה אזרחית בשם משרד הביטחון על סך 16 מליון שקלים נגד החברה המפעילה והבעלים של מועדון "הפורום" וחברת הביטוח של המועדון, בגין פציעתה הקשה של דורון גנון ממרץ 2015, אז חיילת בשירות סדיר שבילתה במועדון.



על פי כתב התביעה, ביום ה-28 למרץ בשנת 2015 בשעה 2:35 או בסמוך, שהתה גנון במועדון הפורום, ובעת שישבה על טריבונה, נפל עליה מגובה אדם שזהותו אינה ידועה, שהיה במועדון, אשר שהה במפלס הממוקם מעל למפלס בו הייתה הנפגעת. הנתבעים לא דיווחו על התאונה למשטרת ישראל או מגן דוד אדום, והנפגעת פונתה לבית החולים באמבולנס אשר פינה שיכורים. הנתבעים לא עדכנו את החובשים באמבולנס כי הנפגעת סובלת מפגיעת ראש, ולפיכך טולטלה הנפגעת וצווארה לא קובע כנדרש. כתוצאה מהתאונה, הנפגעת נחבלה באופן קשה בצווארה, ופונתה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, בו אושפזה ואובחנה כסובלת משברים בשלוש חוליות בעמוד השדרה הצווארי, והפכה למשותקת ונכה בשיעור של 100% נכות.



בתביעה מבקש משרד הביטחון להשיב לו את הכספים שנדרש לשלם לנפגעת שנפצעה בארוע בהיותה חיילת, על פי חוק שיקום הנכים בגין כאב וסבל לרבות בגין ימי אשפוז, הפסד כושר השתכרות בעתיד, הפסד פנסיה, עזרת צד ג' בעתיד, הוצאות אשפוזים וטיפולים רפואיים ופארה-רפואיים לסוגיהם לרבות בדיקות טיפולים פיזיותראפיים, תרופות, ציוד רפואי והוצאות שיקום והוצאות ניידות.



המדינה טוענת בתביעה, כי הנתבעים פעלו ברשלנות ו/או בעצימת עיניים ו/או באדישות וכי לא נקטו באמצעי הזהירות שהיה עליהם לנקוט, ובשל כך נפצעה הנפגעת. התביעה מסתמכת, בין היתר, על הרשעתם של בעלי המועדון ושל החברה המפעילה בבית המשפט השלום בבאר שבע, בגין ניהול עסק ללא רשיון או היתר זמני.