שר המשפטים אמיר אוחנה ערך שלשום דיון מיוחד עם בכירים ממשרדו ומבית הנשיא בבקשה לחנינה סמלית שלאחר המוות עבור הרב עוזי משולם ז"ל. את הבקשה הגישו במשותף בנו של הרב עמי משולם והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל.
בדיון נכחו גם מנהלת מחלקת החנינות במשרד המשפטים, עו"ד נוחי פוליטיס, והיועצת המשפטית לנשיא המדינה והממונה על תחום החנינות בלשכתו, עו"ד אודית קורינלדי־סירקיס. משולם שטח בדיון את טענותיו וזכה לחיזוק מצד השרה גמליאל, שלפני שנה פנתה לראשונה לנשיא המדינה ולשרת המשפטים לשעבר איילת שקד בקריאה לחון את הרב משולם ז"ל. במשרד המשפטים בוחנים כעת את הבקשה הייחודית, שכן מעולם לא ניתנה חנינה מסוג זה בעבר. בסיכום הדיון הוחלט לכנס דיונים נוספים לפי הצורך. 
הרב משולם הוביל בשנות ה־90 את המאבק לחשיפת פרשת ילדי תימן החטופים והתבצר עם מאמיניו החמושים בביתו ביהוד, התבצרות שהופסקה בעקבות מצור ופשיטה שערכה המשטרה על הבית.

משולם הורשע במתן הוראה לזרוק בקבוקי תבערה על כוחות המשטרה ובשיבוש הליכי משפט. הוא נידון למאסר של שמונה שנים, אך בהמשך זוכה מאחת העבירות ועונשו הופחת לשש וחצי שנים.

*השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל אמרה בדיון: "ב-2019 בה הכל תמימי דעים בדבר העוול שנעשה ליהדות תימן, המזרח והבלקן, למדינת ישראל ולחברה הישראלית יש חוב מוסרי כלפי הרב משולם. חוב שישולם במתן חנינה לאחר מותו של האיש שהיה הראשון לזהות וללחום למען עשות צדק. אני מודה לשר המשפטים אמיר אוחנה שנעתר לבקשתי לזמן את הדיון, הוכחה כי אוזנו אכן כרויה לקול זעקת יהדות תימן, המזרח והבלקן. קיבלתי את הרושם כי הגופים האמונים על החנינות במשרד המשפטים ובבית הנשיא שמעו טענותינו בלב פתוח ובנפש חפצה, כולי תקווה כי הדבר יתורגם לחנינה של צדק היסטורי".
 
שר המשפטים אמיר אוחנה: "כמי שכיהן בכנסת ה-20 בוועדה המיוחדת לחקירת היעלמותם של ילדי תימן, המזרח והבלקן, וקרא את המסמכים ושמע את העדויות, אין לי ספק שנעשה עוול גדול לרב עוזי משולם ז"ל בנוגע לאופן הסיקור של זעקתו – שהוצגה אז כזעקה הזויה, מופרכת וחסרת כל שחר. לצד ההכרה הזאת אסור שתהיה לגיטימציה ואפילו ברמז לאלימות. שמענו את הטיעונים כבדי המשקל ונקבל החלטה לגבי השאלה האם מוסד החנינה הוא המקום הראוי להכרה בעוול האמור. אני מודה לשרה גמליאל על פנייתה ומעורבותה".

עמי משולם, גילה גמליאל ואמיר אוחנה
עמי משולם, גילה גמליאל ואמיר אוחנה