בערוץ 12 נחשפו אמש תמלילי חקירת יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, במסגרת תיק 4000. מהם עולה כי נתניהו הבן תקף במילים חריפות את החוקרים ואת יריביו הפוליטיים של ראש הממשלה ועדי המדינה נגדו. גיא פלג, הפרשן המשפטי של ערוץ 12, התייחס הערב (רביעי) לחשיפתו בתוכנית "מהדורה ראשונה" עם אורן ויינגנפלד. "הדברים האלה התקבלו בזעזוע במשטרה", אמר פלג, "זה היה שיחת היום בכל אגף החקירות. החוקרים נדרשו לאיפוק גדול כדי להמשיך לנהל את החקירה הזו. אני לא מצליח להבין איך החוקרים נתנו לקרקס הזה להימשך".

"המשטרה התנהגה כאן באיפוק חריג. יאיר נתניהו השתמש במילה גסטפו לא פעם. אם הדברים היו מתנהלים כמו שאני חושב שהם צריכים להתנהל, הייתי חושב שיש מקום לחקור את יאיר נתניהו בחשד להעלבת עובד ציבור ולהסביר לו שהוא נמצא בחקירת משטרה ולא בטוויטר", הוסיף פלג. 



כזכור, לפי התמלילים שפורסמו, החוקר שאל את נתניהו אם ביקש וקיבל טובות הנאה שלא כדין משאול ואיריס אלוביץ' בקשר לתפקידיו הציבוריים של אביו. על כך השיב: "אין פה שום חיפוש של צדק", וטען כי עליהם לחקור את ציפי לבני ואת גדעון סער, שלדבריו: "אנס את המזכירה שלו וסידר לה תפקיד כדי שתשתוק. ואתם יודעים את הסיפור עם גדעון סער, אתם לא חוקרים כי זה לא מעניין".
 
על שאלות בנוגע לעד המדינה ניר חפץ, אותו כינה "חלאה", השיב נתניהו: "בנאדם שאתם כל כך בונים עליו, ששמעתי שהוא הרג חייל וגרר את הגופה שלו על פסי הרכבת כדי להשחית אותה כדי שלא ידעו שהוא הרג אותו, זה המודל הגדול שאתם נשענים עליו, פאר היצירה".
 

מגדעון סער נמסר בתגובה: "אם הדיווח נכון - אזי אני דוחה בשאט נפש את השקרים ההזויים והבזויים שיאיר נתניהו ניסה לטפול עליי בעדותו במשטרה. זוהי עדות נוספת לקמפיין חסר מעצורים של הפצת עלילות כזב נגדי המתנהל במשך שנים במטרה להכפיש את שמי ולפגוע בי פוליטית".