שר המשפטים אמיר אוחנה תקף אתמול בחריפות רבה את הפרקליטות על רקע חקירות ראש הממשלה והחרמת מכשירי הטלפון של מקורביו החשודים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר. כזכור, אוחנה כינה את אנשי הפרקליטות: "כת קטנה הנתמכת על ידי כתבי חצר". ד"ר יוסי ביילין, לשעבר שר המשפטים, מתח היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ביקורת חריפה על דברי השר אוחנה נגד הפרקליטות ואף ציין כי "נורא חשוב לשים לב מי יהיו השופטים במשפט נתניהו, ולשמור עליהם".
"אילו באמת היה מדובר בשר משפטים שבא למערכת בידיים נקיות ונמצא בתפקיד כמה זמן הוא היה יכול לומר דברים בסגנון שאמר, אבל אף אחד לא חושב שזה המקרה. הרי ברור שהאיש הזה התמנה כדי לנאום את הנאום הזה. מי שמינה אותו וציפה לדה לגיטימציה של מערכת התביעה לא יכול ליהנות מכך כי לא באמת מתייחסים לאוחנה ברצינות. הוא ידע שזה מה שצריך להגיד - והוא אמר את זה", אמר ביילין.
גם בתקופתך הייתה תחושה שיש שם איזו גילדה שמגינה על עצמה.

"יש הבדל בין קבוצת אנשים שהופכים אחרי הרבה מאוד שנים הופכים לאיזו גילדה שמגינה על עצמה, להאשמות הללו. יש כאן איזה דבר שהוא לא סתם, שיש כאן קשר נגד ראש הממשלה כדי להפיל אותו בכדי לעשות דה לגיטימציה לכתב האישום המתקרב".

 
"אוחנה לא מציע רפורמות. הוא יכול היה לבוא ולהגיד 'תשמעו אני באמת מצאתי אפלה ורוצה להציע איך פותרים את זה. כל מה שהוא רוצה זה לקעקע את לגיטימיות המערכת". עוד הוסיף ביילין לסיום: "אני רק רוצה להגיד לכם דבר אחד - נורא חשוב לשים לב מי יהיו השופטים במשפט של נתניהו ולשמור עליהם".
 
כאמור, במסיבת העיתונאים שערך טען שר המשפטים: "יש פרקליטות בתוך הפרקליטות". הוא חזר על ביטוי קשה זה מספר פעמים.
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן מיהרו להגיב על המתקפה, ובהודעה שפורסמה מטעמם נאמר: "איש לא ירתיע אותנו מלעשות את מלאכתנו נאמנה". אוחנה הביע ביקורת על המכרז שנטען כי נתפר עבור עו"ד ליאת בן ארי לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה. בן ארי ידועה בגישתה התקיפה בכל הקשור לתיקי ראש הממשלה. אוחנה גם מתח ביקורת על ההדלפות לאמצעי התקשורת מחקירות נתניהו, שלטענתו מקורן בפרקליטות.