פסיכולוג מוכר בעל טור באחד מאתרי האינטרנט הגדולים נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בקטינים. מדובר באירועים מלפני שנים שהתלונות בגינן הוגשו לאחרונה על ידי קורבנות העבירות לכאורה.



על פי החשד הפסיכולוג שהתגורר בבאר שבע באותה תקופה והיה סטודנט, יצר קשר עם מספר ילדים לא מועט וביצע בהם עבירות מין באמתלות שונות. היום נעצר ובהמשך יובא להארכת מעצר בבית המשפט. החקירה מתנהלת במרחב נגב של המשטרה שם בוצעו העבירות ושם מתגוררים הקטינים.


כזכור, מוקדם יותר השבוע הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב פה אחד את אברהם רוזנפלד, ששימש כמורה בבית ספר, בעבירות מין, התעללות ואלימות חמורה ב-18 קטינים בגילאי 8-7. הנאשם הורשע בריבוי עבירות התעללות בקטין על ידי אחראי, תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת לחבלה ומעשים מגונים מתחת לגיל 16 בניגוד להסכמתו, כמו גם בעבירה של התעללות בבעל חיים.

על פי הכרעת הדין, רוזנפלד שימש כמורם ורבם של הקטינים ואחראי על בריאותם וחינוכם בעת שהיו בני 7 שנים לערך ולמדו בכיתה ג'. החל משנת 2003 ועד 2010 הוא הפעיל, במספר רב של הזדמנויות ועל בסיס יומיומי ושיטתי, אלימות פיזית ונפשית שאופיינה באכזריות, בהשפלה ובהטלת אימה תוך ניצול יחסי התלות והמרות בין הנאשם לתלמידים.