שעות אחדות לאחר שחלה הטבה במצבו הרפואי לפי הודעת בית החולים והכרתו שבה אליו, התייצבו היום (שלישי) חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב במשטרה מול מיטתו של ד"ר גיורא פרף פרי, החשוד ברצח רעייתו אסתי אהרונוביץ' בת ה-70, שלשום בערב בביתם במושב תלמי אליהו במטרה לחקור אותו באזהרה ולגבות ממנו גרסה ראשונה. 
 
למעריב נודע כי ד"ר פרי השיב לחוקרים. "אני לא זוכר כלום" והביא לסיום חקירתו. מיד לאחר מכן נטשו החוקרים את חדרו כשהם משאירים שוטר במקום שמשגיח עליו 24 שעות ביממה מאז הוארך מעצרו שלשום בבית משפט השלום בבאר שבע בארבעה ימים. 
 
פרקליטתו של החשוד ברצח, עו"ד ציקי פלדמן, אמרה: "פגשתי את מרשי היום בטרם נחקר. הוא היה מעורפל מאוד, תשוש ובלתי מובן, הן מהסיבה הנפשית בעקבות הטרגדיה הנוראית והן מהסיבה הפיזית בעקבות התאונה, ולכן לא ברור לי כיצד נגבתה ממנו גרסה. גם את המשפט המיוחס לו כי אינו זוכר דבר לא שמעתי ממנו. יש להיעזר בסבלנות עד שיחלים ויוכל להתייחס לאירוע". 
 
פרקליטתו של פרי, עו"ד ציקי פלדמן

 
מעצרו של פרי, שמאושפז בבית חולים ברזילי באשקלון, הוארך אתמול שלא בפניו עד ליום חמישי הקרוב. על פי החשד, פרי שלף את אקדחו, ירה באשתו אסתי בביתם ונמלט מהמקום. לאחר מכן נעצר בתום מרדף משטרתי כשברכבו נמצא כלי נשק החשוד כי באמצעותו ביצע את הרצח.