רצח מיכל סלה: הצהרת תובע הוגשה היום (שישי) נגד אלירן מלול החשוד ברצח מיכל סלה בביתם במוצא לפני יותר מחודש. מעצרו של מלול הוארך בחמישה ימים. במהלך החקירה של מלול התגלה כי הוא פגע בבנות זוג קודמות עמן היה בקשר, בין היתר על ידי כליאת שווא ומעשים מגונים. 



כזכור, לפני כחודש דקר על פי החשד מלול את סלה ופצע גם את עצמו. את בתם התינוקות העביר מלול לשכנים, שהיו אלו שפנו למשטרה, לאחר שראו אותו מגואל בדם ועם סימני דקירה. 



נוסיף כי הארכת מעצרו של אלירן מלול החשוד ברצח רעייתו מיכל סלה, הייתה קצרה וממוקדת. למרות שמלול לא משתף פעולה עם חוקריו ושומר עדיין על זכות השתיקה, חוקרי צוות החקירה המיוחד (צח"מ) ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ירושלים הצליחו להגיע אל שש נשים, שבעברן ניהלו מערכות יחסים עם מלול והן מסרו עדות מפורטת במשטרה במהלכה גוללו בפני החוקרים מסכת של התעללות שחוו ממנו עד לניתוק הקשר ביניהם.
 
בנוסף נודע ל"מעריב" כי במהלך החקירה המשטרה תפסה יומן אותו כתבה הנרצחת סלה, ובו היא מגוללת את סיפור חייה לרבות פרטים שקדמו לאירוע הרצח ומערכת היחסים בינה לבין החשוד. ביומן זה חושפת קורבן העבירה בטרם אותו יום נפשע, התדרדרות משמעותית שנתגלתה במערכת היחסים בינה לבין בעלה והערכת החוקרים היא כי אותה התדרדרות קוננה אצל הבעל ורקמה במוחו מזימה להביא לרציחתה של רעייתו.

עוד היא מתארת באופן ישיר ועקיף כיצד בתקופה שקדמה לרצח היא לא חשה בנוחות בקרבתו. נציין ונדגיש כי מה גרם בסופו של יום לרצח ומה היה המניע למעשה המתועב לא ידוע גם לא לחוקרי המשטרה וככל הנראה עד שהחשוד לא ישתף פעולה יישאר בגדר תעלומה.