פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אלירן מלול, בן 35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל בחודש שעבר בביתם שביישוב מוצא.


 


על פי כתב האישום, ב-3 לאוקטובר לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה המנוחה לביתה, שם השגיח הנאשם על בתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 01:20, תקף הנאשם את המנוחה בעת שהייתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה.



הנאשם הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה כאחת עשרה פעמים תוך שהמנוחה מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי. במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם למותה של המנוחה באכזריות מיוחדת הבאה לידי ביטוי בתקיפתה בנוכחות בתה התינוקת, תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה.


 


עוה"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים: "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה".



יצוין כי מלול הנמצא במעצר לא משתף פעולה עם חוקריו ושומר עדיין על זכות השתיקה. בשבוע שעבר פורסם כי חוקרי צוות החקירה המיוחד (צח"מ) ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ירושלים הצליחו להגיע אל שש נשים, שבעברן ניהלו מערכות יחסים עם מלול והן מסרו עדות מפורטת במשטרה, במהלכה גוללו בפני החוקרים מסכת של התעללות שחוו ממנו עד לניתוק הקשר ביניהם.



בנוסף נודע ל"מעריב" כי במהלך החקירה המשטרה תפסה יומן אותו כתבה הנרצחת סלה, ובו היא מגוללת את סיפור חייה לרבות פרטים שקדמו לאירוע הרצח ומערכת היחסים בינה לבין החשוד. ביומן זה חושפת קורבן העבירה בטרם אותו יום נפשע, התדרדרות משמעותית שנתגלתה במערכת היחסים בינה לבין בעלה.


עוד היא מתארת באופן ישיר ועקיף כיצד בתקופה שקדמה לרצח היא לא חשה בנוחות בקרבתו.