המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד מקסים טל (30), החשוד ברצח אשתו מריה טל בת ה-30 לפני חודש בקריית ביאליק. על גופתה של מריה טל נמצא סימן דקירה אחד בגרונה ובתום נסיונות החייאה נקבע מותה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של טלך עד יום שני אז יוגש נגדו כתב הנאישום בבית המשפט המחוזי בחיפה. המשטרה מנהלת שיחות עם פרקליטו של החשוד, עו"ד רועי קרן, כדי להגיע להסכמה על הארכת המעצר. 

כחודש לפני הרצח הוגשו תלונות הדדיות במשטר בין בני הזוג, כשבסיום החקירה ביקשה המשטרה להרחיק את הבעל מבת זוגו. בית משפט השלום דחה את בקשת המשטרה, אולם לאחר ערעור, ביהמ"ש המחוזי הרחיק את הבעל ל-30 יום, שהסתיימו ערב יום הכיפורים, אז חזר הבעל לביתו. 

תיק החקירה בעקבות אותן תלונות הועבר לפרקליטות לקבלת החלטה, אולם הבוקר, כאמור נמצאה גופתה של האישה כשעליה סימן דקירה. החקירה בראשיתה.

המשפחתה של מריה בטוחים כי בעלה רצח אותה. אחיה אלכסיי גרשניק אמר בראיון למעריב כי "מריה לא הייתה עושה דבר כזה. אני בטוח שהיא נרצחה. היא הייתה כל כך מלאת שמחת חיים, שתי הבנות היו כל עולמה. היא לא הייתה מעזה להשאיר אותן לבד. לכן גם כל כך חשוב לי להבטיח להן עתיד טוב ואהבה כמו שהיא הייתה רוצה".

עו"ד קרן אמר כי בסופו של דבר תהיה הסכמה לגבי המעצר." לצערי, בין האפשרות לשחרר את החשוד למעצר בית ולא להגיש נגדו כתב אישום, לבין האפשרות להגיש כתב אישום רעוע, ולבקש הארכת מעצר, בחרו הפרקליטות והמשטרה באפשרות השנייה. מרשי מכחיש, וממשיך להכחיש את החשדות נגדו בגין רצח רעייתו, וממשיך לטעון כי היא שמה קץ לחייה לנגד עיניו. מאז הדיון הקודם לא התווספה כל ראיה בחקירה המשטרה  ומשכך, אין חדש בעצם. לכשיוגש כתב האישום נמשיך להכחיש גם אז את מעורבותו באירוע ואנחנו סבורים ובטוחים כי הוא יזוכה בסופםו של יום".