מעצרו של גיורא פראף פרי, הרופא החשוד ברצח רעייתו, אסתר אהרונוביץ', בביתם במושב תלמי אליהו לפני כשבוע, הוארך היום (חמישי) בשמונה ימים - כך קבע בית משפט השלום בבאר שבע. השופטת שוש שטרית, שקיבלה את ההחלטה להאריך את מעצרו, ציינה כי "הוצגו בפניי ראיות המחזקת את החשד נגד החשוד וגרסתו לעומת זאת קורסת".



בבית המשפט נחשפה לראשונה גרסתו של החשוד, לפיה מדובר בתאונה מצערת ולא ברצח. פרקליטתו, עורכת הדין ציקי פלדמן, אמרה כי "לאחר שחזר לארץ הבין כי מערכת היחסים בינו לבין רעייתו אינה כבעבר, ובני הזוג החליטו להיפרד".



לטענתה, החשוד הגיע לביתם כשמבחינתו חפציו כבר היו ארוזים, בכדי לאסוף את האקדח שהיה שמור בארון נעול בחדרה של המנוחה. "זה היה מוסכם ביניהם כי אצלה ניתן היה לנעול את הארון. הוא ביקש ממנה שתביא לו את האקדח, וכשחזרה החלה לדבריו לשחק באקדח, כשבשלב מסוים נפלט כדור באוויר. ברגע הזה החל בינו לבין רעייתו המנוחה מאבק על האחיזה באקדח ובשלב מסוים אירעה התאונה המצערת" אמרה הפרקליטה, והוסיפה כי מרשה אמר שבאותו רגע הוא נבהל נורא והחליט להתאבד כשהבין כי אין יותר טעם לחייו.



בנוסף, ציינה הפרקליטה פלדמן כי "לאחר שחרורו של מרשי מבית החולים ובהזדמנות הראשונה לאחר שהשתפר מצבו הוא ביקש למסור את גרסתו. לדבריו, מדובר באירוע טרגי ומצער של פליטת כדורים אשר לא היה תחת שליטתו. מרשי מספר כי לעולם לא היה פוגע באשתו, ולאורך כל שנות נישואיהם עשה כל שביכולתו לגרום לה לאושר ולשמחה. הוא שבור ואין מזור לצערו. אני מניחה כי בימים האחרונים גרסתו נבדקת על ידי היחידה החוקרת ואני סמוכה ובטוחה שאלה יעשו הכל על מנת להגיע לחקר האמת".



נציג המשטרה טען לעומת זאת, כי מדובר ברצח ובידי המשטרה יש ראיות הקושרות את החשוד לעבירה. הוא אמר כי "במהלך ימי מעצרו ועד היום ערכה היחידה החוקרת עשרות רבות של פעולות לרבות שחזור האירוע עם החשוד. ישנה התחזקות ממשית של החשד הסביר נגדו. החשוד נחקר פעם נוספת, מסר גרסה ונוספו לה ראיות חדשות".