חבר הכנסת איימן עודה הגיש היום (ראשון) לממלא מקום המפכ"ל ולקצין הכנסת תלונה על הסתה כלפיו. "אתמול ב- 2019.11.14, התפרסמה תמונתו של ח"כ איימן עודה בדף הטוויטר של "חדשות אמת", בה הדביקו את פניו של ח"כ עודה על גופו של חייל במדי "כוחות אלקודס", לצד הכיתוב: "אחרי הסבב האחרון וההפגנות תמיכה בעזה נזכרתי בדברים שאמר איימן עודה לגל"צ: 'אני רוצה להיות האופוזיציה ולקבל תדריכים ביטחוניים', אבל השמאל עדיין לא מבין את הסכנה של תומכי החמאס והג'יהאד האסלאמי בכנסת ישראל ורוצים ממשלה צרה איתם", נכתב במסמך.
עוד כתב עודה בפנייתו: "הרכבת תמונתו של ח"כ איימן עודה בתמונה של חייל הלבוש במדי "כוחות אלקודס" הפצתו נועדה להציגו כמי שנמנה בשורות אויב הציבור ובכך להלהיב את הרוחות נגדו ולהסית לאלימות פיזית נגדו. ההיסטוריה לימדה אותנו שבכוחן של תמונות כאלה להוביל לרצח פוליטי. על כן, הריני לדרוש לקחת את העניין בכובד ראש, לחקור את המקרה על פרטיו, לאתר את האחראי לפרסום ולמצות נגדו את מלוא חומרת הדין.  כמו כן, אני מבקש לשקול את הצעדים הנחוצים אשר ראוי שיינקטו בנסיבות אלו להגנתו של ח"כ עודה".

התלונה שהוגשה לממלא מקום המפכ"ל ולקצין הכנסת
מלשכתו של חבר הכנסת טיבי נמסר כי גם הם העבירו ללשכת קצין הכנסת תלונה על האיומים שהתקבלו.
בתוך כך, ח"כ אמטאנס שחאדה (בלד-הרשימה המשותפת) פנה במכתב דחוף ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה למנוע את "כינוס ההסתה של הליכוד כלפי האזרחים והמפלגות הערביות הערב בגני התערוכה". המפגש המדובר צפוי להתקיים היום בערב בביתן 10 בגני התערוכה. 

מהרשימה המשותפת נמסר: "בימים האחרונים חצה בנימין נתניהו כל גבול בהסתה המסוכנת והפראית נגד חברי הרשימה המשותפת. נתניהו, שעשה ויעשה הכל כדי לשמור על כסאו, ממשיך להסית נגד הציבור הערבי בכללותו, מפיץ שקרים וטוען שחברי הכנסת שלנו תומכי טרור. הציבור הערבי ונציגיו הם לגיטימיים כמו כל ציבור אחר.  כל מי שמאמין בערכים דמוקרטים מוכרח להתנגד לציד המכשפות של החשוד מבלפור נגדנו".
"אנו פונים לנשיא המדינה ריבלין , וכן ליועמ"ש מנדלבליט כדי להשמיע את קולו ולנקוט עמדה מול ההסתה, שהובילה לקבלת עשרות איומים ברצח כלפי חברינו. נמשיך לפעול ללא מורא למען שלום, צדק ושויון".