תושב פתח תקווה לא ציפה כי נגיסה בעוגה האהובה עליו תגרום לו לנזק בריאותי כבד ולסבל כה מתמשך, כך לפחות נטען בתביעה אותה הגיש האיש בן ה-66 נגד רשת הקונדיטוריות "אינגליש קייק".



על פי התביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין רפאל אלמוג לבית משפט השלום בפתח תקווה, אסף התובע עוגה, שהוכנה ונארזה מראש, בסניף של קונדיטוריית "אינגליש קייק" בקניון בפתח תקווה.



אלא שלטענתו, כאשר נגס בעוגה חש כאב חד בשיניו, שהתרסקו עת שפגעו בחפץ מתכתי שהתגלה בפרוסת העוגה. התובע מיהר אל הסניף והציג בפני העובדים את שארית המתכתית שנמצאה בעוגה, אך זכה, לדבריו, ליחס אדיש ומזלזל, וכל אשר הוצע לו היה זיכוי על העוגה אותה רכש.



על פי התביעה, לאחר שחש אל רופא שיניים, התברר לתובע שכתוצאה מהאירוע נשברו הכתרים הקדמיים, העליוניים והתחתוניים בפיו, וכתוצאה מכך הוא נאלץ לעבור בניית שישה כתרים חדשים בלסת התחתונה בעלות של 11,000 שקלים.



עו"ד רפאל אלמוג. צילום: אופיר הייב
עו"ד רפאל אלמוג. צילום: אופיר הייב



ד"ר שלמה ברק, רופא שיניים המומחה להשתלות, שחוות דעתו צורפה לתביעה, קבע כי התובע יזדקק בעתיד לטיפול מורכב ויקר בהרבה בלסת העליונה, שבה לדבריו יש להחליף 11 כתרים חדשים בעלות כוללת של 27,500 שקלים – טיפול שאותו טרם עבר התובע, עקב עלותו הגבוהה.



לדברי עוה"ד אלמוג, כתוצאה מאותה תאונה החל התובע לסבול מכאבים, מקשיים באכילה ומפגיעה אסתטית חמורה. תחילה הגיש התובע תביעה נגד רשת הקונדיטוריות לבית המשפט לתביעות קטנות, שם הוחלט על העברת התביעה לבית משפט השלום, תוך שהומלץ לו להסתייע בליווי משפטי.



לדברי עוה"ד אלמוג, נזקיו של התובע מסתכמים בלמעלה מ-100 אלף שקלים, וכוללים כאב וסבל מתמשכים, פגיעה קשה ביכולת ההשתכרות ממקצועו, צורך בטיפולים ומעקבים רפואיים רבים ויקרים ואובדן שמחת חיים. התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בפתח תקווה.



גורמים בחברה מסרו ל"מעריב אונליין" כי "מדובר בתביעה של תובע סדרתי, אין בה כלום. לאחר שכשל בניסיונו לתביעת בבית דין לתביעות קטנות הוא פנה לבית משפט השלום, ואנחנו בטוחים שהיא תידחה".



תגובה רשמית מהחברה טרם נמסרה.