יצחק ולאה ראטוש, הוריה של מרינה ראטוש, הנהגת שנורתה למוות אמש בנמל אשדוד לאחר שפרצה מחסומים ונסעה בפראות לעבר מאבטחים שהיו במקום, קראו לחקור את אירוע מותה של בתם. "מבקשים לעשות חקירה ולבדוק, שלא יהיו יותר קורבנות סתם. כואב לנו מאוד", אמרו ההורים לכאן 11.
מחקירת המשטרה עלה כי אתמול בשעת ערב מאוחרת הבחינו מאבטחים בנמל ברכב פרטי שהגיח במהירות גבוהה ומתוכו בקעה מוזיקה רועשת לכיוון המחסום בנמל אשדוד. מאבטחי הנמל סימנו לרכב לעצור אולם זה לא שמע לקריאות המאבטחים המשיך בנסיעה במהירות מואצת ובהגיעו למחסום השני סימנו המאבטחים בפעם השנייה לנהגת לעצור, אולם זו, כשהיא נוסעת במהירות רבה ולכיוונה של מאבטחת במקום, ביצע המאבטח ירי לעברו של הרכב שכתוצאה ממנו נפצעה הנהגת באורח אנוש והיא פונתה על ידי צוותי מד"א לבית החולים אסותא. לפנות בוקר נקבע מותה.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה אמש פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע ונסיבות הירי. המאבטח נעצר ונאספו מצלמות האבטחה בנמל. לאחר שנגבתה עדות מהמאבטח ונבחנו המצלמות שאיששו את גרסתו הוא שוחרר בתום חקירה למעצר בית בן חמישה ימים. עם היוודע דבר מותה של הנהגת, בת 40 תושבת אזור המרכז, הועברה גופתה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לברר את סיבת המוות וכן לקבל ממצאים נוספים לגבי מצבה של המנוחה לפני התאונה. יש לציין כי המשטרה חוקרת עתה את נסיבות הגעתה של הנהגת למקום ואת נסיבות התנהגותה בזירת האירוע.