אם מבאר שבע הגישה תלונה במשטרה נגד צהרון בעיר, לאחר שבתה בת השש נעלמה מהמסגרת בה שהתה. הילדה נמצאה אחרי כשעתיים, במרחק של כשני קילומטרים מהצהרון. האירוע התרחש ביום חמישי ולא דווח בזמן אמת. המשטרה זימנה לחקירה את המטפלת שהיתה האחראית באותו היום ונבדק חשד לרשלנות. 



במקרה טרגי שאירע היום, פעוט נחנק למוות לאחר שחבל של וילון נכרך סביב צווארו בן ילדים בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח רמב"ם בעיר, כשמצבו קריטי, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך אלו כשלו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. חמש עובדות במקום עוכבו לחקירת משטרה לבדיקת נסיבות האירוע.
מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עולה כי בעשור האחרון מתו 12 ילדים מתו מחנק כתוצאה מכריכת שרוך/חבל/וילון סביב הצוואר. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה כי "מדובר במקרה מזעזע וכואב. ילדים הם סקרנים ואינם מודעים לסכנות. תפקיד המבוגרים להתאים את הסביבה לגיל הילדים ולאמץ התנהגות בטוחה הכוללת השגחה צמודה. אנו קוראים להורים ולצוותים המטפלים בילדים: אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - הרחיקו מתינוקות ומפעוטות שרוכים, חבלים ושרשראות העלולים להיכרך סביב צווארם ולגרום להם לחנק. באחריותנו להגן על הילדים ולמנוע מקרים דומים".