בית משפט בקפריסין קבע כי הודאתה של הצעירה הבריטית בת ה-19 שהתלוננה על אונס שעברה על ידי נערים ישראלים באיה נאפה, ולאחר מכן חזרה בה וטענה ששיקרה הינה קבילה ולא נגבתה באופן פסול. המשפט בעניינה יימשך.



הצעירה נעצרה בחשד להגשת תלונה כוזבת כנגד 12 תיירים ישראלים, ששהו עמה במלון באיה נאפה, באשמת אונס קבוצתי ב-17 ביולי השנה. במהלך הדיון שנערך בחודש שעבר טענה הנאשמת הבריטית כי ההודאה בכך שבדתה את הסיפור הוצאה ממנה בכוח במהלך חקירתה. זהותה של הנערה נמצאת עדיין תחת צו איסור פרסום.
 
כזכור, חקירת הנערים נמשכה עשרה ימים, עד שהמשטרה בקפריסין מצאה הוכחות שסותרות את טענותיה ולבסוף הנערה עצמה הודתה כי בדתה את הסיפור והפכה ממתלוננת לנאשמת.

עו"ד ניר יסלוביץ שייצג את הצעירים מישראל, אמר בתגובה: "הסיוט המתמשך של הצעירים החל בקפריסין אך נמשך למעשה עד היום כשהם חשים נרדפים בזמן שגורמים מגורמים שונים ניסו להעיב על שמם עם סימני שאלה לגבי חפותם. בית המשפט בקפריסין קבע היום חד משמעית את מה שאמרתי לאורך כל הדרך - הצעירה הבריטית שיקרה ובדתה את האונס מליבה". "עם הכרעת הדין אין ספק כי העונש שיושת על הבריטית לא יאחר לבוא", הוסיף יסלוביץ וסיכם כי "מן הראוי שגם במדינת ישראל יחולו עונשים כבדים על מתלונני שווא, גברים ונשים".