חיסול ביפו: גבר כבן 50 נורה הערב (שבת) למוות ברחוב מגן אברהם סמוך לשוק הפשפשים בעיר ואדם נוסף נפצע באורח בינוני, שפונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. מותו של ההרוג נקבע בבית החולים וולפסון בחולון לאחר שפונה לשם במצב אנוש. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. 



בשלב זה לא ידועות הנסיבות לאירוע והאם מדובר במתנקש אחד או יותר. במשטרה ממתינים לשיפור במצבו של הפצוע הנוסף על מנת ללמוד ממנו על המקרה. גורמים. בשלב זה אין למשטרה עדי ראייה וההערכה שהיורים נמלטו מהזירה רגלית



חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נתי ימין סיפר: "על המדרכה בגינה שכב פצוע כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה ובסמוך אליו ישב על ספסל גבר כבן 37 בהכרה כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים מסכני חיים. הגבר שהיה מחוסר הכרה פונה במצב קריטי לבי"ח וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה והפצוע השני שנפגע באורח בינוני פונה לבי"ח איכילוב".



כזכור, לפני כחודשיים אישה נהרגה ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני באירוע ירי שאירע ברחוב המחרוזת ביפו. השלושה, שתי נשים וגבר, התפנו באורח עצמאי לבית החולים וולפסון, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של אחת הנשים. הרקע לאירוע היה, כאמור, פלילי.