המפגש בין מאבטח סמוי בנתב"ג לבין בלש סמוי של המשטרה שפעל בנתב"ג, הסתיים בתקרית אלימה במהלכה הותקף קשות המאבטח בידי אותו בלש, שצירף אליו שני בלשים נוספים של המשטרה. כך עולה מדיווח שהועבר לידיעת המחלקה חקירות שוטרים (מח"ש) של הפרקליטות.



על פי אותו דיווח, אתמול במסגרת תפקידו פעל המאבטח, בן 24, באזור טרמינל 3, כשבשלב מסוים הבחין באזרח, שמאוחר יותר נחשף כשוטר, אשר עורר את חשדו. במסגרת תפקידו, כך נטען, פנה המאבטח אל אותו אזרח, ולאחר שהציג בפניו תעודת מאבטח ביקש ממנו להזדהות. בין השניים התפתח שיח מילולי ובסיומו הציג האזרח החשוד את תעודת השוטר שלו, והסביר כי הוא משתייך ליחידה 747 של המשטרה, הפועלת בנתב"ג עצמאית יחד עם רשות המכס. לאחר שנפרדו השניים, ונדמה היה כי הפרשה הגיעה לסיומה, חלפו כעשר דקות עד לפעולת הנקם בעטיה שב על עקבותיו הבלש, כשהוא מלווה בשניים מחבריו.



השלושה אזקו את המאבטח, הובילו אותו לפינה באזור צדדי של הטרמינל ושם הכו בו במשך דקות ארוכות וגרמו לחבלה בפניו, כל זאת כשהמאבטח מנסה להסביר לשוטרים כי ביצע את תפקידו, וכי אותו בלש עורר את חשדו. בעקבות האירוע פונה המאבטח לבית חולים, שם קיבל טיפול רפואי במהלכו נתפר החתך בפניו, והוא שוחרר לביתו. ברשות שדות התעופה פנו למשטרה בתלונה על התנהגותם של הבלשים, משם העבירה המשטרה דיווח מפורט למח"ש, כמתחייב בנסיבות האמורות.



במח"ש אישרו את דבר קבלת מסמך הדיווח. ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרת ישראל רואים בחומרה את האירוע ותוצאותיו. מיד עם קבלת דיווח אודות המקרה החריג, הועבר החומר על ידי משטרת ישראל לבחינת מח״ש ובמקביל, הוחלט על ידי פיקוד מרחב נתב"ג להשעות את שלושת השוטרים המעורבים מכל פעילות מבצעית.  בסיומה בדיקת המקרה יוחלט על המשך הצעדים בעניינם".



גורמים ברשות שדות התעופה הביעו מורת רוח מהתנהגותם של הבלשים, וטוענים כי התנהגות אלימה שכזו יש להוקיע מארגון שומר חוק כגון משטרת ישראל: "מאבטח שמגלה ערנות ופועל במקצועיות, תוך זיהוי דמות שנראתה לו כחשודה, הגם שמדובר בשוטר סמוי, ראוי להערכה ובוודאי שלא לתקיפה אלימה וברוטלית כזו. שוטרים המנצלים את תפקידם ואוזקים בבושת פנים את המאבטח, ולעיני חבריהם למשמרת, וגם אזרחים שחולפים במקום, חובטים בו ללא רחם, ולו רק בגלל שביקש משוטר להזדהות. עד לאן הגענו?"