בעקבות הביקורת הציבורית, ולאחר שעלו טענות על אופן גיוסו של ניר חפץ כעד מדינה, פנה הערב (ראשון) היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אל משטרת ישראל במטרה לקבל תשובות והבהרות בנוגע לשאלות אישיות שהוגדרו כחודרניות כלפי אישה שהוזמנה למסור עדות ושמה נקשר לחפץ. 
מרבית הפרטים נמצאים תחת צו איסור פרסום. גם צו איסור הפרסום והפרטים בו עוררו סערה ואף הובילו לתביעות מטעמו של חפץ כנגד שר המשפטים אמיר  אוחנה וכנגד הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו.
ב20 לנובמבר פורסם המידע המותר בפרסום בפרשה, וצוין כי העדה נחקרה במסגרת תרגיל חקירה אשר נועד להשפיע כאמור על גיוסו. למרות היוודע הפרטים וטענות נוספות חפץ ממשיך לדבוק בעדותו ובהסכם שחתם במלואו. בדיון בו נדונה בקשת הסרת צו איסור הפרסום טען חפץ כי חשיפת הפרטים משמעה:"להרוג אותי ולפגוע בי".

עורכי דינו של חפץ מסרו בנוגע עורכי הדין אילן סופר ואביב רון, מסרו כי "שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו ולנסות להדיח אותו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה. אם מר אוחנה בונה על כך שמסך החסינות יציל אותו ממעשיו החמורים, כפי שתכנן כשהקריא את הנאום הפוגעני מן הכתב, טעות בידיו". 

כזכור, בתחילת נובמבר הפר שר המשפטים, אמיר אוחנה, את צו איסור הפרסום תוך ניצול חסינותו, וחשף במליאת הכנסת את הפרטים שהיו אז אסורים בפרסום בנוגע לאופן גיוסו של חפץ כעד מדינה. שר המשפטים אמיר אוחנה מצידו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו דאז: "כי לא היה מודע לצו וכי פרסום הפרטים היה חיוני לדיון הפרלמנטרי בנושא".