הסדר טיעון נחתם היום (שלישי) עם מאיר גמליאל ונתנאל סנדרוסי, הנאשמים בתאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים שבה נדרס הילד אברהם בייגלאייזן בן ה-11 בחודש אפריל האחרון. במסגרת הסדר הטיעון תוקן כתב האישום כך שגמליאל יודה כי נהג ברכב, ולא סנדרוסי, ולכן הוא יורשע רק בעבירה של הפקרה אחרי פגיעה.



השניים הודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליהם 15 חודשי מאסר בפועל בגין הפקרה ושבעה חודשי מאסר בפועל בגין הפרת חובה להזעיק עזרה וכן פיצוי כספי למשפחת המנוח. 



השניים הורשעו בכך שבחודש אפריל בחג הפסח, בעת נסיעה בשכונת רמות בירושלים הרכב בו נסעו פגע בילד בן 11 אשר חצה את הכביש. הנאשמים הבחינו בפגיעה אולם לא עצרו להושיט עזרה ובמקום זאת נמלט גמליאל מהמקום תוך שהוא נוסע במהירות גבוהה. רק לאחר עשרה ימים הסגיר עצמו סנדרוסי למשטרה ובהמשך אותר גם חברו. 

עו"ד מרים בן גל, מפרקליטות מחוז ירושלים, אמרה: "גזר הדין שניתן היום מהווה תמרור אזהרה לכל נהג ונוסע בכביש - שיידע כל מי שמעורב בתאונת דרכים שמוטלת עליו האחריות לעצור ולהזעיק עזרה, ואם לא יעשה כן, הוא יישא בעונשי מאסר בפועל וזאת גם אם לא נמצא אחראי לתאונה ולתוצאותיה, כפי שקרה במקרה זה".