הותר לפרסום: אל חי נידם הוא החשוד באונס החמור ברעננה, שבוצע לפני עשור. האונס פוענח רק באחרונה והיום הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט. מעצרו של נידם הוארך עד להודעה חדשה. מוקדם יותר היום הוגש נגד נידם, תושב כפר סבא בן 35, כיום נשוי ואב לילדים, כתב אישום בגין חטיפה ושורת עבירות מין חמורות הכוללות אונס, מעשה סדום ומעשה מגונה תוך איום בנשק קר וגרימת חבלה גופנית במזיד. 

התקיפה האכזרית התרחשה לפני כעשור, ביום הראשון בפברואר 2009, עת צעדה המתלוננת לחנייה סמוך למקום עבודתה. הקורבן, שהייתה בת 33 בעת המקרה, צעדה לעבר רכבה שחנה ברחוב דולב ברעננה. באותה התקופה, לא הייתה תאורת לילה באזור בו אירעה התקיפה, בשטח העירוני הנרחב שבין רחוב דולב ועד רחוב הפרדס בעיר.





לפי לשון כתב האישום, המתלוננת נכנסה לרכב, נעלה את הדלתות, ובטרם הספיקה להניע, הגיח לעברה הנאשם, סינוור אותה בדרך שאינה ידועה לה וניסה לפתוח את דלת מושב הנהג. המתלוננת נבהלה, וניסתה לצפור ללא הצלחה. 



משנוכח הנאשם כי דלתות הרכב נעולות, ניפץ את חלון דלת הנהג, התיז על פני המתלוננת חומר לא ידוע שגרם לצריבה בפניה, וגרר אותה אותה לעומק הפרדס, שם ביצע בה את העבירות האכזריות תוך כדי איומים ונסיונות לכפות אותה באמצעות אזיקון, נסיונות שהצליחו באופן חלקי בלבד. לאחר המעשה, שיחרר הנאשם את הקורבן בעודו נמלט ממקום האירוע.



כזכור, הותר לפרסום לפני מספר ימים כי התוקף נעצר בחודש שעבר לאחר שדגימות שנלקחו ממנו עם זימונו לחקירה נבדקו בבדיקות DNA. החשוד זומן בידי כוחות המשטרה במסגרת מבצע לאיתור קבוצות חשודים אפשריות. הדגימות תאמו לחלוטין את הממצאים שנאספו בזירת האונס, מה שהוביל לבסוף למעצרו של הנאשם.