ניסיון חיסול באזור: גבר כבן 30 נורה היום (חמישי) בפלג גופו העליון, ונפגע באורח קשה, כאשר עמד בחניון הגדול שברחוב העלייה בעיר. כאמור, המקום בו נורה הצעיר, שפונה לבית החולים תל השומר, נמצא מטרים ספורים מעסק להמרת כספים, ונבדק החשד לפיו מדובר בשוד. על פי הדיווח למשטרה, הוא נורה לאחר מכן התמוטט על המדרכה. באותו הזמן, נראה רכב פרטי נמלט מהזירה.



כוחות משטרה גדולים ממרחב איילון שבמחוז תל אביב הגיעו למקום, והחלו בסריקת האזור ואיסוף של ממצאים שונים, לרבות ממצאים פורנזיים. בנוסף, מתבצעת בדיקה של מצלמות אבטחה באזור, לרבות אלו של העסק בסביבתו בוצע הירי. נסיבות הירי עדיין לא ברורות, המשטרה פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים במעורבות. אדם נוסף נכח במקום ביחד עם הפצוע והוא מוסר עדות בפני חוקרי המשטרה.

חובשי רפואת חרום על אופנוע מד"א משה זדה ואושרי גבאי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים שוכב בהכרה מעופלת, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים לבית חולים, כשמצבו קשה ולא יציב".

מוקדם יותר השבוע, תושב הוד השרון בשנות ה-40 לחייו, המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים והרכוש, נורה למוות. על פי הידוע, סמוך לשעה 20:20, דווח למשטרה ולמד"א על ירי שבוצע לעבר גבר ברחוב המכבים בהוד השרון. צוותים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בפצוע שנפגע בפלג גופו העליון, שבסיומן קבעו את מותו. כעל פי החשד, נורה הקורבן בפתח ביתו בטווח קצר, והיורה נמלט מהמקום ככל הנראה רגלית. הרקע לאירוע פלילי. בשלב זה לא נעצרו חשודים.