בית המשפט העליון דן הבוקר (ראשון) בערעור שהגישו יועצי ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך ועופר גולן, נגד החיפוש שאמורה לערוך המשטרה בטלפונים הניידים שלהם במסגרת פרשת הטרדת עד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר במהלך מערכת הבחירות האחרונה, זאת לאחר שערעורם בנושא נדחה בבית המשפט המחוזי. 
במהלך הדיון טען פרקליטם של אוריך וגולן, עו"ד עמית חדד: "בית המשפט מתבקש להכריע - מה קורה כאשר המשטרה מפרה את הוראות החוק, את הנהלים הפנימיים שלה ואת פסיקתו של בית המשפט העליון? האם לאחר שהוציאה חומרים שלא כדין, בית המשפט יושיט למשטרה יד לקבלת החומרים שהיא השיגה קודם לכן שלא כדין?"
עוד הוסיף חדד: "המצב בחדרי החקירות הוא 'בוקה ומבולקה' וקראנו על עוד ועוד מקרים בהם המשטרה פעלה ללא צו וללא הנחיות בית המשפט. לגבי הצו המדינה הלכה ויצרה לעצמה נוהל שעוקף את המילים הברורות של הנוהל והמחוקק". 

נציגת המדינה ציינה במהלך הדיון כי "אני לא משלה את עצמי שבחקירות אחרות לא נעשו פגמים. אני חושבת שאין אדם שפועל שלא טועה וגם משטרת ישראל עלולה לטעות". נציגת המשטרה אמרה: "אנו לא מבקשים להכשיר מעשי עבר. כרגע הבקשה היא חיפוש במעבדה משטרתית. כרגע אין קשר בין הפגמים שנפלו לבין הצו שמבוקש כעת".