פרקליטות מחוז צפון הגישה בסוף השבוע כתב אישום נגד גבר בן 41 שניסה לשדוד באכזריות יחד עם אחר קשיש בשלהי שנות ה-70 לחייו. במסגרת השוד, השניים אזקו את הקשיש באמצעות אזיקונים וחבלים בידיים וברגליים, חסמו את פיו והורידו לו את המכנסיים. 

ב-29 בנובמבר, יום השוד, התקשר הקשיש למשטרה לאחר שהחשמל בביתו נותק, ודיווח כי הוא מתכוון לצאת מביתו ולבדוק מה פשר התקלה. ניידת ובה צמד שוטרים יצא מיד לביתו של הקשיש, וכאשר השוטרים הגיעו למקום הם הרימו את מפסק החשמל. בשלב זה הם שמעו יללות של סבל מתוך הדירה, אך משניסו לפתוח את הדלת גילו שהיא נעולה מבפנים. זאת, לאחר שהקשיש לא המתין להגעתם ויצא מהדירה כדי לבדוק מה פשר התקלה.
אחד השוטרים פנה לחלון הדירה בעוד האחר נשאר לשמור על דלת הדירה, כאשר לפתע הדלת נפתחה ושני השודדים יצאו מהדירה. השוטר שהפתיע את השודדים, הצליח ללכוד אחד מהם, בעוד השני הצליח לברוח ומבוצעות פעולות חקירה לאיתורו. השוטרים נכנסו לדירה, ולעיניהם נגלה מחזה מזעזע בו הם ראו את הקשיש כבול בידיו וברגליו, מכנסיו מופשלים מטה ופיו חסום בפיסת בד. השוטרים שיחררו את הקשיש ודאגו לו לקבלת טיפול רפואי. 
חומר הראיות שנאסף על ידי חוקרי המשטרה הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר גיבשה נגדו, כאמור, כתב אישום חמור בעבירות של ניסיון שוד, תקיפת זקן הגורמת חבלה, חבלה בנסיבות מחמירות, התפרצות לדירה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.  

מהחקירה עלה כי שני השודדים הגיעו לביתו של הקשיש כשהם מצוידים במסכות, חבל ואזיקונים, ניתקו את מפסק החשמל בדירה וכאשר הקשיש מביתו, התנפלו עליו השניים, תקפו אותו והכניסו אותו לתוך הדירה, הפילו אותו ארצה, הכו אותו ובהמשך קשרו את רגליו בחבל, בעוד שאת ידיו אזקו באזיקונים, דחפו פיסת בד לפיו והפשילו את מכנסיו. כתוצאה ממעשיהם, הקשיש שהינו ערירי נזקק לטיפול רפואי ונגרם לו שבר באף וחבלות בפניו.