ההתכתבות החריפה בין נציב שירות המדינה לאוחנה: שר המשפטים, אמיר אוחנה, הגיב למכתבו של נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ שטען הבוקר (שני) כי לא התייעץ איתו בנושא מינוי ממלא מקום לתפקיד פרקליט המדינה, זאת לאור עזיבתו הצפויה של עו"ד שי ניצן המכהן נכון לרגע זה בתפקיד. אוחנה טוען כי אכן התייעץ עם הרשקוביץ פעמיים בעבר, ושוחח עימו טלפונית בנושא.
עוד אמר אוחנה במכתב ששיגר ללשכתו של הרשקוביץ: "לא ברור לי איפוא מה פשר המכתב שהעברת היום ליועץ המשפטי לממשלה ואלי ולפיו 'טרם קוימה חובת ההיוועצות עם נציב שירות המדינה... עם השגת הסכמה ביניכם על מועמד/ת, אדון במועמדות".
 
המכתב של אוחנה
המכתב של אוחנה
"לא קיימת בחוק חובת היוועצות ביועץ המשפטי לממשלה, לא כל שכן נדרשת הסכמתו", הוסיף אוחנה במכתבו. "למעלה מן הצריך, וכפי שהודעתי, נועצתי גם ביועץ המשפטי לממשלה. קוימה גם קוימה חובת ההיוועצות, וכשאחליט על מי מבין המועמדים, הרי ששמו של אף לא אחד מהם יהיה זר לך. בכוונתי למנות את אחד המועמדים האלה". את המכתב שיגר השר אוחנה גם ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלדבליט.

כזכור, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ פנה לשר המשפטים אמיר אוחנה וליועמ"ש אביחי מנדלבליט, וכתב להם: "טרם התייעצתם עמי על מינוי מ"מ לפרקליט המדינה". בתוך כך, היום צפוי השר אוחנה לפרסם את שמו של המועמד שיחליף את שי ניצן בתפקידו כפרקליט המדינה.