יקבלו את כספם בחזרה: בית המשפט המחוזי בחיפה קבע כי חברת טלמרקטינג תשיב מאות אלפי שקלים ללקוחותיה, קשישים שגילו להפתעתם כי הם שילמו באמצעות כרטיסי האשראי שלהם ביטוח עבור מוצרי חשמל, אף שמעולם לא זכו לקבל שירות זה.
 
ההחלטה התקבלה נגד חברת צריכה ומיגון ישיר - חברת טלמרקטינג שסיפקה במקרים מסוימים את אותו "ביטוח" למוצרי חשמל עבור אותם קשישים. זאת מבלי שניתן ללקוחות כל מסמך בגין "ביטוח" זה, ומבלי שהייתה כל דרך מעשית להפעילו במקרה הצורך. על החברה הוטל עיצום כספי מטעם הרשות להגנת הצרכן, ובמספר פסקי דין נמצא כי החברה נוקטת שיטות שיווק פסולות, ואף מפרה לכאורה את החוק.
 
בסופו של דבר, סוכם כי יותר מ־700 אלף שקל יושבו לאותם לקוחות בתוך כ־120 יום. בנוסף, הוחלט כי סכום נוסף, כ־700 אלף שקל, שאמור היה להיגבות מהלקוחות, לא ייגבה.
 

עו"ד יעל הבסי־אהרוני ועו"ד נדב דישון מהקליניקה לזכויות ניצולי שואה וא/נשים בזקנה באוניברסיטת תל אביב, ועו"ד דר רג'ואן ועו"ד אלמוג גיל־אור ממשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות', המייצגים את הלקוחות ללא עלות (הליך פרו בונו) מסרו בתגובה: "מדובר בהחלטה חשובה, אשר שמה במרכז את זכויות הלקוחות. הקשישים והקשישות יזכו לקבל את כספם בחזרה ויש לברך על כך".