שר המשפטים, אמיר אוחנה, שוחח בתכנית 'וילנסקי את ברדוגו' בגלי צה"ל בעקבות החלטתו למנות את אורלי בן ארי-גינזברג לממלאת מקום פרקליט המדינה, במקום שי ניצן הפורש, ותקף את העיתונאים שביקרו את המהלך כשאמר כי הוא "לא מתרשם מכתבלבי הפרקליטות".



האש הופנתה בעיקר לעבר כתב המשפטים של חדשות 13, אביעד גליקמן, כאשר אוחנה אמר במפורש כי הוא מתכוון בעיקר אליו, ואמר כי "הוא פרסם שקרים רבים בהקשר שלי". על בן ארי-גינזברג, ממלאת המקום שבחר, אמר אוחנה כי היא "האדם המתאים ביותר מכל מי שראיינתי" והוסיף כי "כולם עם וותק מרשים בפרקליטות וראויים פי אלף יותר משי ניצן".



בנוסף, החמיא השר לבן ארי-גינזברג, ממלאת המקום שבחר, ואמר כי "היא תשמר את מה שראוי לשימור והדבר המרכזי שתעשה זה לפעול למען חיזוק אמון הציבור בפרקליטות, שנמצא בשפל של כל הזמנים". כשנשאל אם תעמוד בלחצים הרבים שמופנים אליה מתוך המערכבת ומחוצה לה, אמר שהתרשם כי היא "חזקה מאוד ומאמין שתעמוד בכל הלחצים, שמצער אותי בכלל שיש כאלה". הוא הוסיף כי "זה מעלה טעם רע מאוד ומראה על התנהלות רעה מאוד של המערכת, לא יכול שמתוך אלף פרקליטים מנוסים וטובים, רק אחד יוכל למלא את תפקידו של שי ניצן".



בנוסף, נשאל אוחנה האם המינוי נועד כדי לסייע לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתיקיו הפליליים, וענה כי "לא ראיתי אפילו אבק של רבב, אחד הדברים ששכנעו אותי שהיא האדם המתאים זה שהיא לא מתקפלת בפני הביקורות ולא מזדהה באופן מוצהר שום צד. אני לא חושב שהדאגה והחרדה לא במקומה, ואני עומד באופן מלא מאחורי המינוי. תיקי נתניהו לא היה אחד הנושאים ששוחחתי עליהם עם אף אחד מהמועמודים".