שר המשפטים, אמיר אוחנה, תקף הבוקר (רביעי) בחריפות את הכתב המשפטי של "חדשות 13", אביעד גליקמן, בראיון לגל"צ. גליקמן היה הראשון מביניהם שעלה לשידור בתוכניתו של רזי ברקאי, "מה בוער", וטען כי אוחנה מחרים אותו: "השר לא אוהב חלק מפרסומיי ודי מחרים אותי. הוא בחר להתבטא ככה, אני לא ארד לרמה הזו".



אוחנה הגיב לדבריו של גליקמן ואמר בתגובה: "זה לא שאני "לא אוהב", גליקמן – זה שאתה שקרן, שאוכל מידי מקורותיך בפרקליטות ככלבלב כל מה שמאכילים אותך, ומספק להם בתמורה הגנה תקשורתית רחבה מפני כל ביקורת. בכך אתה חוטא למשימתך וצריך לעלות עוד הרבה רמות כדי להיות ראוי לתואר "עיתונאי"".



בתוך כך, החלטתו של אוחנה על מינויה של עו"ד אורלי בן ארי-גינצברג למ"מ פרקליט המדינה ממשיכה לעורר הדים וביקורות. פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, התראיין ל"קלמן-ליברמן" בכאן ב' ואמר: "זה מינוי פסול ויש לבטלו. זו פרקליטה שאין לה שום ניסיון בניהול המערכת. השר אוחנה, מיומו הראשון כידו הארוכה של נתניהו, החליט לרסק את אמון הציבור בפרקליטות ובהחלטות שהיא מקבלת רק בגלל התיקים של נתניהו".



מנגד, שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, גיבה את אוחנה בראיון לכאן ב' ואמר: "זה פשוט תיאטרון אבסורד לאן שהגענו, זו שיאה של המהפכה המשפטית".