כתב אישום ובקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים יוגשו היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב נגד יוסי תמם, תושב רמת השרון בן 32, לאחר שהגיע בשבוע שעבר לתחנת משטרה בצפון הארץ ומסר כי הוא דרוש לחקירה בעקבות אירוע הדקירה בעיר לפני כחצי שנה. מהמשטרה נמסר כי "עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה שהוזעקו לזירה ביצעו סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה, אולם זה נמלט מהמקום, הסתתר משך תקופה ארוכה והוכרז כדרוש לחקירה כשהרקע לדקירה הינו פלילי".
כזכור, באירוע שהתרחש ביוני האחרון, נדקר גיל שטיר בגבו במהלך ריצה הבוקר שלו. הוא פונה לבית החולים במצב בינוני ויציב. בתחילה הוא סיפר כי הדוקר צעק לעברו "אללה אכבר", מה שהעלה את הסברה שמדובר באירוע על רקע לאומני. עוד נציין כי החקירה העלתה באופן מוחלט כי החשוד בדקירה לא קרא "אללה אכבר", כפי שטען תחילה הנדקר וכי לאור העובדה החשוד זוהה על ידי אזרחים ובכירים בעיריית רמת השרון קיימת אפשרות כי הוא מוכר גם לנדקר שבעדותו לא מזהה את הדוקר, גם על סמך התמונה שהונחה בפניו.
החשד שעלה לאחר האירוע היה כי מדובר במקרה על רקע פלילי, זאת בעקבות עדויות שנאספו במהלך בעקבות פרסום תמונתו של החשוד. נציין כי במשטרה גבו עדויות מבני משפחתו של תושב רמת השרון שאותו הם מנסים לאתר והוא כעת מבחינת המשטרה נמצא בבריחה.