"לא התעסקתי בטלפון": בעקבות התאונה הקטלנית בקו 947 סמוך לנתב"ג שהתרחשה אמש, חקירת משטרה מתנהלת בימים אלה כדי לבדוק את נסיבות המקרה שהובילו למותם של ארבעה בני אדם, שלפי שעה טרם הותרו לפרסום שמותיהם של שניים מתוכם. הערב (שני) דווח במהדורת חדשות 12 כי אלכסנדר לייבמן, נהג האוטובוס, מסר בחקירתו עדות קצרה ומתומצתת.



"אני לא הייתי עייף, לא התעסקתי בטלפון בזמן הנהיגה, הוא היה בכיס שלי", סיפר הנהג. "אבל אני לא זוכר מה קרה ברגע התאונה", הוסיף על הרגעים האחרונים של התאונה במהלכם, על פי הבדיקה הראשונית, איבד שליטה על הרכב הגדול, וסטה עמו דרך השול לתוך טרמפיאדה עשויה בטון, וגרם לאוטובוס להתהפך, ולמותם ולפציעתם של מרבית הנוסעים. בתוך כך, המשטרה האריכה את מעצרו בארבעה ימים.



עורך דינו של הנהג, אורי בראון: "החקירה בראשיתה, ואני לא מתייחס עכשיו לפרטיה. אנחנו הסכמנו עכשיו למעצר עד יום חמישי, אחרי זה אנחנו נראה מה יהיה".חוקרי התאונה אספו ממצאים, ועיקר החקירה מתמקד בנהג. במשטרה הוציאו צו שביקש גישה לטלפון שלו, וכן בדיקת דם כדי לבדוק אם היה תחת השפעת סמים ואלכוהול.



כזכור, שמותיהם של שניים מן ההרוגים בתאונה הותרו עד כה לפרסום: יוסף קהלני ז"ל שהובא למנוחות, והיילי ורנברג, עולה חדשה מדרום אפריקה שהתגוררה בירושלים.