סילבי, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, פנתה מיוזמתה לחדשות 12, ונתנה עדות שמגבה את מה שסיפרו עובדים רבים במקום לגבי התנהגותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, כך פורסם הערב (שני) במהדורת החדשות המרכזית בערוץ.



"לא מכירה את שירי רבן ואת מני נפתלי, אבל הם לא משקרים" ציינה העובדת, שעזבה את העבודה במעון הרשמי לפני חודש, וסיפרה כי "מה שאני עברתי במשך חמישה חודשים אצל הגברת, אני לא מאחלת לאף אחד. עברתי גיהנום, אני סבלתי, אני בכיתי. היא יכולה להגיד שאני שקרנית, היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה. אני מה שיש לי בלב אני חייבת להוציא".



עוד סיפרה סילבי על גברת נתניהו כי "היא הייתה צורחת. זה היה צרחות. כולם שמעו אותה מלמטה. כשהייתי יורדת למטה היו מחבקים אותי, היו אומרים שאני בסדר והבעיה אצלה. היא הייתה קוראת לי מטומטמת, מפגרת, הייתה אומרת שיש לי שכל של ילדה בת 5".



בנוסף, סיפרה כי אשת ראש הממשלה הרימה לעברה מגהץ רותח: "המגהץ, עד שהוא התחמם, זה לקח זמן, זה לוקח כמה דקות, ואז היא לקחה את המגהץ והרימה אותו לכיווני. אמרתי לה 'גברת, גברת, תיזהרי'. אולי היא רצתה לזרוק עליי". העובדת הוסיפה לספר כי באחת משיחותיה הפרטיות היא כתבה מסרון בו היא כינתה את נתניהו "פסיכופטית", ואמרה כי "כשחזרתי לעבוד היא כל כך כעסה, היא אמרה שאני צריכה לנשק לה את הרגליים, שאני צריכה להתכופף על ארבע. ולא, כמובן שלא רציתי".



"אני לא מכירה אף אחד, אני עושה את זה בשם עצמי", הוסיפה העובדת לשעבר. "אני לא רוצה שום דבר. אני עושה את זה פשוט בשביל המצפון שלי, כי אני נפגעתי. חשבתי שזה יהיה משהו גדול לשרת אשת ראש ממשלה. זה משהו גדול. אבל לא ציפיתי, וכשאמרו לי מבחוץ - 'מה פתאום, אל תיכנסי', לא האמנתי כי אי אפשר להאמין. מי שלא חי את זה, אי אפשר להאמין. משתיקים אותנו, אין מה לעשות. מאיימים עלינו בתביעות ומפחידים אותנו".



הדברים מתפרסמים על רקע הדיון, שהחל באוקטובר אך נדחה בעקבות היעדרה של אשת ראש הממשלה, בעתירה שהגישה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד שרה נתניהו, בטענה כי היא חוותה "פגיעה והתעמרות" בזמן הקצר בו עבדה במעון, ושנמנעו ממנה הפסקות למזון ומנוחה.



מטעמה של הגב׳ שרה נתניהו נמסר: "עוד שקרים מרושעים מחברה נוספת בחבורת ״מני נפתלי ושירה רבן״ שהפכו את את שרה נתניהו לשק החבטות שלהם ובנו קריירה על גבה. העובדות הפוכות. אחרי שהכפישה את הגב׳ שרה נתניהו כתבה העובדת מכתב התנצלות בו הביעה צער וחרטה על דברים השקריים שאמרה. בשיחות שוטפות שהתקיימו בינה ובין הנהלת חברת התחזוקה שמעסיקה אותה, היא הביעה חרטה על הדברים, אמרה שאין לה שום טענה כנגד הגב׳ נתניהו, שאין לה שום בעיה עם המטלות שהתבקשה לבצע וביקשה להמשיך להחזיק במשרתה במעון ראש הממשלה".