"גידלתם ילד רוצח", כך התבטאו היום (שלישי) בני משפחת אחד מקורבנות רוכבי האופניים שנדרסו למוות בתאונת הדרכים שהתרחשה בשבוע שעבר בשרון, ביציאה מאולם בית המשפט בו התקיים דיון בהארכת מעצרו של הנהג הדורס, יונתן פדידה. הוריו של הנהג עזבו את בית המשפט מבלי שהגיבו להתבטאות שהופנתה לעברם, ובכך למעשה מנעו דרמה גדולה יותר במסדרונות בית המשפט. 

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של פדידה טען נציג המשטרה פעם נוספת כי החשד נגדו התעצם במהלך הימים האחרונים, טיעון שהתקבל גם על דעתו של שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז מלמד, שקיבל כאמור את עמדת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של הנהג בשלושה ימים נוספים. 

בדיון שהו בתוך האולם אביו ואחיו של אחד מקורבנות התאונה הטרגית, תומר ויינשטיין בן ה-42 מקדימה-צורן ויניב לוגסי בן ה-44. הם שמעו בדיון על החשדות הכבדים כנגד הנהג שנטל את חייהם של יקירם, ויצאו החוצה מהאולם כשהם טעונים ומפנים האשמה קשה לעבר הורי הנהג, לפיה "אתם גידלתם ילד רוצח". אמירה זו הספיקה בשביל להבין את חומרת האירוע והכאב הגדול שבו שורות משפחות הקורבנות. 
כזכור, בדיון הקודם הוארך מעצרו של הנהג בפעם השנייה ונקבע כי הנהג השליך שקית ובה חומר החשוד כסם מסוכן. בבדיקה שנעשתה בדמו הוברר כי נמצאו שרידי סם, מה שמעצים את החשד נגדו לפיו הוא נהג תחת השפעת סמים, בחוסר זהירות ותוך שהוא מסכן את חיי המשתמשים בדרך, עד שגרם לתאונה בה קיפחו את חייהם שני הרוכבים. 
בהמשך נחקר גם אביו של הנהג בחשד לשיבוש חקירה, והוא שוחרר בתנאים מגבילים. הבוקר, מלווה באשתו, הוא הגיע לבית המשפט, ובסיום הוא ורעייתו ספגו האשמות קשות מטעם הורי אחד הקורבנות.