אב ממרכז הארץ בן 36 נעצר בחשד להתעללות מינית בילדיו הקטינים, זאת לאחר דיווח שהתקבל מגורמי הרווחה. המשטרה זימנה חוקרת ילדים של משרד הרווחה, שגבתה עדויות מהילדים ומהאם. האבא טען בחקירתו כי מדובר בעלילה שנרקמה נגדו על ידי האישה (אשר הוא חי בנפרד ממנה) והילדים. מעצרו של האב, תושב המרכז, הוארך עד יום ראשון, והחקירה נמשכת. כאמור, ההורים לא חיים ביחד.
באוקטובר האחרון נעצר תושב גוש דן כבן 45 בחשד כי ביצע עבירות מין חמורות בבתו הקטינה בת ה-10. כמה שבועות לפני המעצר, הגיעה רעייתו של החשוד, מלווה בבתה, לתחנת המשטרה מרחב דן, וסיפרה לחוקרים כי בתה נפלה קורבן לעבירות מין שביצע בה לא אחר מאשר אביה ובעלה של האם.
מפאת העובדה שמדובר בקטינה מתחת לגיל 14 הזמינה המשטרה חוקרת ילדים ממשרד הרווחה ולאחר תיאום עם הילדה ואמה נגבתה ממנה עדות מפורטת ולפיה ביצע בה אביה במשך תקופה עבירות מין חמורות שכללו מעשי אינוס ומעשי סדום.

גרסתה של הילדה נבחנה לאחר שנמצא כי היא יציבה ואמינה. בתום חקירה מאומצת וסמויה של המשטרה נעצר כאמור האב, והובא לחקירה אמש בתחנת המשטרה. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של האב בבית משפט השלום בתל אביב, לשם יובא בשעות הקרובות. החקירה נמשכת.