המשטרה פענחה רצח נוסף שאירע בכפר קרע לפני כחודשיים. מדובר ברצח ה-39 שהמשטרה מצליחה לפענח בשנת 2019 במגזר הערבי. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף במשטרה בשילוב חוקרי היחידה למאבק בפשיעה (יל"פ) במרחב מנשה פענחו את רציחתו של קאסם גאווי, אשר נורה למוות לפני כחודשיים, בפתח ביתו.



בחקירה שהתנהלה במחוז חוף הצליחו החוקרים לעצור שני חשודים, תושבי הכפר, להם יוחסה מעורבות ברצח. החקירה העלתה כי מדובר ברצח שבא כפעולת נקמה על רצח סולימן מסרי, שפוענח בשבוע שעבר, במסגרת סכסוך בין שתי חמולות בכפר. מממצאי החקירה ומהראיות עולה כי שני המעורבים המתינו לקורבן ליד ביתו, ועם הגעתו בשעת לילה מאוחרת ירו בו למוות לעיני אשתו, ילדיו הקטינים ואחיינו ששהו עמו ברכב.



נזכיר כי מדובר ברצח מיום ה-26/10, כאשר הקורבן בן 37 קיפח את חייו במסגרת הסכסוך בין משפחות בכפר. עוד נציין כי גורמי הרפואה פינו את הקורבן כשהוא במצב אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה ערכה מספר תרגילי חקירה, ולאחר שהצליחה להצליב בין הממצאים שנאספו מהזירה לבין ממצאים טכנולוגים ופורנזיים, הגיעה למסקנה כי אכן מדובר ברצח שמקורו בנקמה וחיסול חשבונות. היום אמור להיות מוגש כתב אישום נגד השניים, בבית המשפט המחוזי.