יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, הגיש ערר לפרקליטות המדינה נגד ההחלטה שלא להעמיד לדין ולהעניק חסינות לכתבת גלי צה"ל הדס שטייף, והגורם שפרץ בשבילה את הטלפונים הניידים של נוה.



הערר מבוסס על הודעותיהם במשטרה של שטייף ואותו גורם. לטענתם של עורכי דינו של נוה, עוה"ד בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רוה, בעדותה במשטרה מודה שטייף כי היא זו שיצרה קשר עם מקורבת לנוה, שהחזיקה בטלפונים; כי היא שידלה את אותה מקורבת למסור לה את הטלפונים; וכי באותה עת היא ידעה שמדובר בטלפונים אישיים פרטיים של נוה, המוגנים בסיסמה. 



עוד טוענים פרקליטיו של נוה כי שטייף יצרה קשר עם גורם אחר, אשר רואה בנוה כיריב אישי, וביקשה ממנו לפרוץ עבורה את הטלפונים; כי לא היה לה מושג מה יש באותם טלפונים לפני שפרצה אותם; כי היא חיטטה בכל תכני הטלפונים הניידים; וכי לאחר מכן היא העבירה את המידע מהטלפונים לגורמים שונים בגלי צה"ל, אותם היא יידעה כי מדובר בטלפונים פרטיים של נוה שנפרצו על ידי גורם מטעמה, והחבורה כולה עיינה וחיטטה בתכני הטלפונים יחדיו.



עוד טוענים הפרקליטים כי החסינות שניתנה לשטייף הותנתה במספר תנאים, ואחד מהם היה למסור את כל המידע שברשותה לגורמי אכיפת החוק. העובדה שהמידע בטלפונים דלף בימים האחרונים, לטענת נוה, מלמדת כי שטייף הפרה הבטחות אלה, והדליפה את החומרים, כך שגם מטעם זה לא היה מקום לכבד את החסינות שהובטחה לה לדבריו.