איש העסקים אברהם נניקשווילי נידון הבוקר (שני) ל-14 חודשי מאסר בפועל ולקנס כספי בסך מיליון ש"ח, לאור מעורבותו בפרשה בה היה מעורב גם השר לשעבר, בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל. באוגוסט 2019 הורשע נניקשווילי במתן שוחד בסך 400 אלף דולר לבן אליעזר, סכום אשר מימן עבורו רכישת בית ביפו, וכן בהלבנת הון.



השופט בני שגיא כתב בגזר הדין: "התקבלה טענתה של התביעה, ונקבע כי זו הצליחה להוכיח כי גם מטרה פסולה עמדה ביסוד העברת הכסף לבן-אליעזר, והפעולה בוצעה "בעד פעולה הקשורה בתפקידו של בן-אליעזר", ומכאן ההחלטה להרשיע את הנאשם בעבירה של מתן שוחד. בנוסף, נקבע כי הצגת העברת הכסף כ"הלוואה חברית בלבד", תוך יצירת מנגנון הלוואה הנתמך לכאורה בהסכם כתוב (שאינו תואם את המציאות), מקיימים את יסודות העבירה לפי סעיף 3(א) לחוק איסור הלבנת הון, ומכאן הרשעתו של הנאשם גם בעבירה זו".



תגובת פרקליטות מיסוי וכלכלה לגזר דינו של אברהם ננקשווילי, אותה מסרה עו"ד חופית שרים: "ביהמ"ש גזר על הנאשם 14 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס של מיליון ש"ח. זאת, בהמשך להרשעתו של הנאשם במתן שוחד בסך של כמיליון וחצי שקלים לבנימין בן אליעזר ז"ל ובהלבנת הון. מגזר הדין עולה כי דינו של נותן שוחד בהיקף משמעותי, כבענייננו, הוא למאסר בפועל מאחורי סורג ובריח, וזאת גם במקרים בהם שררו יחסי חברות וגם במקרים בהם לנותן השוחד זכויות כבדות משקל במישור פועלו הציבורי".


נניקשווילי, יליד גאורגיה שעלה לישראל בגיל צעיר, עשה את הונו בייצוא גז לרוסיה. בשנת 2005 הוערך הונו בכ-3.35 מיליארד שקלים. הוא קיים שותפות עסקית עם ג'קי בן זקן, המוכר שבעליה של קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, ודרך היכרותו עם בן זקן הכיר את בן אליעזר.