התאונה בשרון: מעצרו של יונתן פדידה, שדרס למוות לפי החשד את תומר וינשטיין בן ה-45 ואת יניב לוגסי בן ה-44, הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה עד יום ראשון. השופט ארז מלמד הסביר בדיון כי "באיזון הראוי סבורני כי יש מקום להאריך את המעצר פעם נוספת אולם לא לתקופה המבוקשת. עיון בחומרי החקירה מצביע כי החקירה בשלבי סיום ועל כן אני מאריך את המעצר עד ליום ראשון". סניגורו של פדידה, עורך הדין עדי כרמלי, הגיש לבית המשפט המחוזי ערר נוסף על החלטתו של בית משפט השלום בפתח תקווה, בנימוק לפיו היא "שגויה" לטענתו.

אחרי מספר דיונים שבהם נמתחה ביקורת נוקבת על היחידה החוקרת במשטרה, הפעם מצא השופט לציין כי "היחידה עשתה את העבודה המוטלת עליה בצורה ראויה. היא ניהלה את החקירה תחת צפיפות זמנים וביצעה פעולות משמעותיות שחיזקו את החשד כנגד פדידה". 

נציין כי החקירה מייחסת לפדידה עבירת מסוכנות וניסיון הימלטות מהארץ. עו"ד כרמלי התייחס לעבירת המסוכנות וציין כי "דבר לא השתנה מרגע התרחשות התאונה המסוכנת - ניתן לעיין בחלופת מעצר תוך הפקדה של ערבויות הולמות". בהתייחס לחשד להימלטותו מהארץ, אמר: "אין למשטרה בדל של ראיה לחשד שכזה. בניגוד לטענות המשטרה, אין לחשוד אזרחות נוספת, כי אם דרכון מרוקאי בלבד שהופקד בידי המשטרה". 

השופט מלמד בחן את התיק ובהחלטתו נדמה היה כי הוא מתכוון לשחרר את החשוד לחלופת מעצר, אולם בסופו של דבר מצא לנכון, כאמור, להאריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון על מנת לאפשר למשטרה לסיים את החקירה הנמצאת בשלביה האחרונים.