תושב הרצליה בן 41 נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה, כיום בת 12, חברתה של בתו, כל זאת בעת שהמתלוננת התארחה בביתם. היום (שני) הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. 

לפני מספר ימים הגיעה הקטינה למרכז לין לטיפול בקורבנות נפגעות עבירות מין, ויחד עם הוריה סיפרה כי לפני כשנה היא נפלה קורבן לעבירות מין שביצע בה אביה של חברתה כשביקרה בביתם, במספר הזדמנויות שונות. לדבריה, בחלק מהמקרים היא אף לנה בביתם. 

לטענתה, החשוד נגע באיבריה המוצנעים במספר מקרים שונים, הפשיל את תחתוניה ותחתוניו, וחיכך את איבר מינו באיבר מינה. עוד סיפרה הקטינה כי את המעשים ביצע החשוד בעיקר כשהגיעה לישון בבית חברתה, תוך שהוא מנצל את העובדה שבני הבית ישנים. 

לפני הפנייה למרכז לין סיפרה הבת לאמה על מה שחוותה על ידי אביה של חברתה, וזו מיהרה עמה, כאמור, למרכז על מנת לחשוף את הפגיעה בבתה. במרכז הזמינו עובדת סוציאלית המומחית לחקירת ילדים וקטינים שגבתה עדות מפורטת מהקטינה, ועל פניו נראה כי גרסתה מהימנה. בעקבות כך נפתחה חקירה במשטרה, שפתחה בחקירה ועצרה את החשוד, שנחקר והכחיש את החשדות המיוחסים לו.