שופט בית המשפט ברחובות לשעבר, הרן פיינשטיין, התייחס היום (רביעי) בשיחה עם בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM לפרסומים האחרונים בפרשת אפי נווה. "ממש כלום. אני חושב שאין פה שום דבר. אפילו שמץ של דבר חס וחלילה אתי או פלילי", אמר, "קראתי את החומר הזה שלוש פעמים. כל מה שהוא מבקש ממנו זה כשיש תלונה שהשופטים לא מתמצאים גם בתביעות ייצוגיות אז צריך לחלק את המחלקה בצורה שונה והוא עונה לו נכון, אני מקבל את הגישה הזאת".

הוא הוסיף כי "אין שופט שלא עושה לובינג, נו באמת תהיה רציני - אתה מכיר שופט אחד שלא עושה לובינג? במקרה הזה זה לגמרי ענייני". פיינשטיין ציין: "אני לא חסיד גדול של המערכת להיפך ואני מבקר הרבה מאוד במקרה הזה  אני חושב באמת שזה לא לעניין - במקרה הזה זה לגמרי עניני דבר מאוד פשוט של שינוי של השיטה או חלוקה פנימית בתוך בית המשפט המחזוי מי יטפל בתיקים האלה. לפי דעתי זה רק מראה על רצינות, על ענייניות זה הכל".

לדבריו, הכל שאלה של פרשנות. "אתה רוצה לפרשן את זה לרע אתה יכול", אמר, "אני חושב שצריך להפריד את זה לגמרי". פיינשטיין הסביר: "יושב שופט שעומד להיות נשיא בית המשפט המחוזי, ראש לשכת עורכי הדין דאז בקש ממנו דברים מסוימים עניינים והוא עונה לו בסדר אני מסכים לזה". השופט לשעבר הדגיש - "באמת במקרה הזה לפי דעתי את שום בעיה ואני מכבד את אורן שהוא הסכים לפרסום של העניין הזה. אין פה שום נזק".

פיינשטיין הוא התייחס להודעות שנחשפו מהטלפון הנייד של נווה: "זו שערורייה ברמה הכי גבוהה שיש. א' מכיוון זה שאסור היה לפרוץ; ב' אסור היה לחטט; וג' אסור היה לתת לה חיסיון (לגבי הדס שטייף). סגרתי לך את כל הנקודות האפשרויות".

אז אתה אומר שזו הייתה טעות של הפרקליטות?
"לגמרי. לגמרי. תשמע אם הדברים נכונים דהיינו שהיא הייתה מעורבת בפריצה של הטלפון של אדם אחר של נוה, אז מה זה חוקי?"

אם אתה יושב כפרקליט המדינה ואתה מבין שהיה שם זיהום רבתי של קודש הקודשים של בית המשפט אתה לא בודק מה זה?
"קודם כל אני יכול להיכנס, אבל לפני שאני נכנס אני פונה לבית המשפט. אני אומר לשופט שיש לי בעיה. והשופט או בודק לבד, או כמו שהוא אמר השופט דבר שאני לא מבין מה זה 'בדיקה סטרילית', אבל הבדיקה הסטרילית לא צריכה להיות על ידי חוקרי המשטרה אלא על ידי שופט. עכשיו שופט אומר רבותיי זה אני נותן. אתה יודע כמה דברים אני ידעתי שלא פרסמו, ולא דיברנו כי זה מפקידי שלא לדבר. תן לשופט להחליט ולא לאנשי המשטרה. בוודאי ובוודאי שלעניות דעתי לא היה מקום לתת חיסיון".