גבר בן 62 ואישה בת 57 אותרו הערב (שישי) ללא רוח חיים עם פצעי ירי בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקווה. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם. נבדק חשד שמדובר ברצח והתאבדות, נסיבות האירוע נבדקות.

לזירה הגיעו שני הבנים של האישה, סמוך לשעה 20:00, לאחר שמשעות הצהרים לא הצליחו ליצור עימה קשר מהלך היום. כשהגיע לדירה וראה את המראה המזעזע התקשר מיד אל כוחות הביטחון. על פי החוקרים, האישה נורתה מספר יריות בעוד בגופת הגבר זוהתה ירייה אחת בלבד. 

כוחות משטרה רבים מתחנת פתח תקווה וממחוז מרכז נמצאים בזירה ובודקים את הרקע לאירוע. השוטרים מצאו בזירה את האקדח של בן הזוג אשר היה מאבטח במוסדות חינוך ולכן הוא נושא נשק ברישיון. על פי החשד הגבר ביצע ירי בבת זוגתו, והתאבד מיד לאחר מכן. בנה של האישה הוא זה שמצא אותם ירויים בדירה והזעיק את כוחות הביטחון. 

אחד השכנים שנזעק למקום, הבחין בבן שצעק "הוא שתה ורצח אותה". שכנה בבניין מסרה למעריב: "היא היתה אישה מקסימה אשר התאלמנה לא מזמן, בעלה חלה ונפטר. בעלי אמר לי שיש לה בן זוג שמגיע לאחרונה והם נפגשים, אני בהלם ממה שקרה".

פרמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: "כשהגענו למקום , הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

 לפני כארבעה חודשים נמצאה צעירה בראשית שנות השלושים לחייה ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו.

בזירה נמצאה סכין מגואלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.