הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד החשוד ברצח עמוס סער שאירע בשכונת הר חומה בירושלים ב-25 בדצמבר, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. במהלך חקירתו של החשוד בן ה-30 במשטרה, עלה החשד כי הוא הבחין במנוח כששב אל ביתו, ואז על פי החשד התנפל עליו באמצעות סכין שאחז בידו, ונמלט מהמקום.

עוד עלה החשד, שבזמן הימלטותו של החשוד, על פי החשד, הוא החליף חלק מבגדיו בביתו והמשיך בהימלטותו עד אשר הגיע לביתו של אחד ממכריו, שנעצר אף הוא בחשד לסיוע לאחר מעשה. עם מעצרו של החשוד, איתרו בלשי המשטרה בביתו פרטי לבוש שעפ"י החשד לבש בעת ביצוע העבירה.

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה על פצוע דקירה בשכונת הר חומה, שפונה במצב קשה מאוד, ומותו נקבע בבית החולים. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לבניין המגורים, פתחו בחקירה מאומצת, שהובילה תוך זמן קצר לאיתור זהות החשוד המתגורר בבניין סמוך, ומעצרו לאחר כשעתיים בסריקות נרחבות שבוצעו ברחבי השכונה.

במהלך חקירתו של החשוד במשטרה, עלה החשד, כי החשוד הבחין במנוח כששב אל ביתו, אז על פי החשד התנפל עליו באמצעות סכין שאחז בידו, ונמלט מהמקום. כלל הראיות והממצאים שנאספו על ידי חוקרי המשטרה הועברו לפרקליטות, שהגישה, כאמור, הצהרת תובע נגד החשוד, ומעצרו הוארך בבית המשפט עד ל-27 בדצמבר.