המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהגיש משרד החינוך בחשד כי גננת, בשנות ה-40 לחייה, המועסקת בגן ילדים עירוני בראש העין, פגעה בילדים שהיו תחת אחריותה. החוקרים גבו עדויות ממספר הורים בגן, שסיפרו את שידוע להם.

לאחר שנחקרה על ידי המשטרה, שוחררה הגננת ללא תנאים מה שמצביע על כך שלמעשה לא מדובר במקרי התעללות ותקיפות ילדים אלא בהתבטאיות פוגעות כלפיהם, כך עולה בשלב הזה. הורים לילדים בגן טוענים כי להם אישית אין שום מידע על התעללות בילדים "זאת אולי לא הגננת הכי חמה בעולם, אך הטענה שתקפה ילדים רחוקה ממנה", אמרו. 

לאחרונה התקבלו תלונות של סייעות בגן עירוני מהן עלה חשד כי הגננת המועסקת בגן מתנהגת בצורה אלימה, הן מילולית והן פיזית, כלפי ילדים בגן. בחלק מהמקרים הגננת, מעבר להתבטאות בוטה כלפי הילדים, תקפה אותם, כאשר דחפה ילדים והפעילה כנגדם כח במסגרת ההתנהלות השוטפת שלה בגן. 

לאור ריבוי התלונות, ולאחר שהפרטים נבדקו במשרד החינוך, החליט משרד החינוך בו במקום להשעות את הגננת מתפקידה ולהגיש תלונה במשטרה. 

נציין כי ההורים העבירו הודעות בקבוצת ווטסאפ, לפיה הם ממתינים להחלטות והנחיות משרד החינוך בעקבות אירוע חריג, לטענתם, שאירע בגן. במשרד החינוך אישרו את הפרטים וציינו כי עם קבלת התלונות מהסייעות הושעתה הגננת והוגשה תלונה במשטרה. 

כזכור, רק לפני מספר חודשים נחשפה בראש העין פרשת כרמל מעודה, הגננת המתעללת, נגדה הוגש כתב אישום חמור, כמו גם נגד הסייעת שלה בגן, לירז נתן. הפעם, הסייעות היו אלו שדיווחו כאמור על התנהגותה האלימה של הגננת, והן שהובילו לחקירת המשטרה.