‏בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (רביעי) 10 שנות מאסר על לורן אנקרי, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגה בקלות דעת, בתאונה שבה נהרגו בני הזוג יריב ושושי עטר וששת ילדיהם. השופט דניאל בן טולילה ציין בהחלטתו כי "מדובר במוות קשה ואכזרי משפחה שלמה נמחקה מעל האדמה".

בהתאם להסדר שגובש, אנקרי הודה שהוא יצא לעקיפה בכביש בזמן שהדרך הייתה פנויה. בשלב זה הוא הסתנוור מהשמש ולא הבחין מיד ברכב שהגיע ממול. ברגע ששם לב לכך הוא שבר שמאלה בחדות על מנת לנסות להימלט מפגיעה, אך הרכב של בני משפחת עטר שבר ימינה - דבר שהוביל להתנגשות על השוליים.

חוות דעת רפואית שקבעה כי לא ניתן לדעת מתי אנקרי עישן סמים ומשכך לא ניתן לומר בוודאות כי זה מה שהוביל לתאונה, הובילה לכך שסעיף הנהיגה תחת השפעת סם ירד מן הפרק. 

משפחת עטר שנספתה בתאונה ליד ים המלח. צילום פרטי
משפחת עטר שנספתה בתאונה ליד ים המלח. צילום פרטי

אנקרי הודה שעישן מריחואנה רפואית לפני שהחל בנהיגה. בכתב האישום הראשון נכתב כי "אנקרי הודה בחקירה שעישן קנביס ערב התאונה ויתרה מכך הוא מאשר שהוא מעשן כבשגרה, כל הזמן".

כזכור, בני המשפחה נספו בתאונה הקטלנית שהתרחשה לפני כשנה וחצי, בעת שהיו בדרכם לטיול. ההרוגים נלכדו ברכב בוער וכוחות הכיבוי פעלו על מנת לחלץ את הגופות. ברכב השני נסעו שלושה בני אדם. אישה כבת 52 נפצעה בינוני בגפיים, ובתה, בת 12, נפצעה בינוני בראשה. הן פונו לבית החולים סורוקה במסוק והועברו לחדר הטראומה. הבעל והאב, כבן 50, נפצע קל ופונה לבית החולים באמבולנס. 
 
לאחר התאונה המזעזעת, אמר אנקרי, שנהג ברכב השני ונפצע באורח קל, לכוחות ההצלה והשיטור שהגיעו למקום: "הרגתי אותם, אני לא נוהג יותר בחיים שלי". החובשת הבכירה במד"א שרה ישראלי סיפרה כי אנקרי היה "מבולבל וסהרורי" לאחר התאונה, והביע דאגה למשפחתו.