הותר לפרסום: חוקרי משטרת מחוז ירושלים הצליחו בתוך שעות בודדות לעצור חשודה שניסתה לרצוח את רעייתו של תושב ירושלים איתו ניהלה רומן בחשאי לפני כשבוע בשכונת עין כרם בעיר הבירה. המשולש הרומנטי הזה הוביל ככל הנראה מטעמי קנאה לניסיון של המאהבת לשים קץ לחייה של רעיית בן זוגה. 

בחקירה מהירה ואינטנסיבית הצליחו החוקרים לאסוף ממצאים פורנזיים לרבות דגימות DNA של החשוד הן מזירת האירוע הקשה והן במהלך חיפוש שבוצע בביתה ולמרות העובדה שהיא שומרת על זכות השתיקה ואינה משתפת פעולה האריך בית המשפט את מעצרה בארבעה ימים.

ראשיתה של החקירה שהתנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום, ביום ה-23.1.20, עת שהוזעקו כוחות המשטרה לשכונת עין כרם בירושלים, בעקבות דיווח על אישה שנדקרה מספר פעמים בפלג גופה העליון בפתח ביתה ופונתה במצב קשה לבית החולים. באותו דיווח נמסר לחוקרי המשטרה כי מהמקום נמלטה ברכב החשודה במעשה.

פעולות חקירה מהירות תוך איסוף ממצאים, של כוחות המשטרה שהגיעו לזירה, הובילו תוך כשעתיים לאיתור החשודה בת 46 והיא נעצרה סמוך לביתה. בחיפוש שערכו השוטרים בביתה, הם איתרו ואספו ממצאים פורנזיים נוספים שקשרו אותה לאירוע ניסיון הרצח. 

עוד הניבו פעולות החקירה, את איתור רכבה של החשודה בתחום המועצה האזורית מטה יהודה, שם עפ"י החשד ננטש על ידה זמן קצר לאחר שנמלטה.

במהלך החקירה עלה החשד לפיו החשודה במשך תקופה ניהלה קשר רומנטי עם בעלה של הקורבן ובנסיבות שטרם הובררו היא החליטה לפגוע ברעיה וזאת מבלי לשתף בכוונותיה את הצלע המרכזית במשולש הרומנטי הזה.

החשוד נעצרה כאמור לחקירה בחשד לניסיון רצח, ומעצרה הוארך על ידי בית משפט השלום בירושלים עד ליום ה- 2.2.20.