חטיבת התביעות של המשטרה הגישה היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד צעיר בן 30 תושב תל אביב, לו היא מייחסת עבירות של תקיפת נהג אוטובוס אגד בקו 190 בשבוע שעבר. עוד מיוחסות לו עבירות של איומים, גניבה, היזק לרכוש במזיד והתנהגות פרועה במקום ציבורי. כזכור, מעריב פרסם בשבת שעברה אודות הצעיר, שהתנפל על נהג האוטובוס תוך שהוא מאשים אותו שלא עצר בתחנה בקיבוץ גלויות, כל זאת לטענתו למרות שהבחין בו ובכך גרם לו לאבד כביכול עסקה. לטענת הנוסע האלים, רק כיוון שהיה עם אופניים חשמליים התעלם ממנו הנהג והמשיך בנסיעה.

ההתבטאות האלימה שלו כלפי הנהג , תוך השמעת גידופים "אתה ... בן ... " ואחרים, לא היו לרוחם של הנוסעים, וכשאלו ניסו לפנות אל הנוסע בבקשה שיחדל ממעשיו, הוא התנפל עליהם באיומים. "תגיד משהו, נו תעשה משהו תן לי סיבה לקרוע אותך. אני לוחם קומנדו אני", איים כשהוא פונה אל בחור שהיה באוטובוס. נוסעת אחרת שמעה ממנו את האמירה "תסתמי אוזניים" כל זאת בגלל שטענה בפניו כי האמירות שלו לא נעימות לה. כאמור, עם פרסום סרטון שתיעד את האירוע, והתייחסות הנהלת אגד לאירוע החמור שבמהלכו מעבר להתבטאות המילולית החריגה, הנוסע נטל מהנהג את משקפיו ומכשיר הטלפון הנייד שלו והשליכם אל הקרקע. 

בהמשך, לאחר שהנהג ושני נוסעים החלו לרדוף אחרי הנוסע התוקף, נשברו רגלו של הנהג, לאחר שזה הותקף לטענתו על ידי הנאשם. במשטרה פרסמו את תמונתו של הנוסע וביקשו את עזרת הציבור באיתורו, מה שגרם לו ככל הנראה להסגיר את עצמו למשטרה והוא נעצר. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. עם סיום החקירה הוגש כתב האישום בעניינו, לצד בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.