חשד להתעללות בילדים באזור המרכז: במשטרה התקבלה תלונה נגד זוג הורים, בחשד להתעללות ואלימות שהפגינו כלפי שלושת ילדיהם, פעוט כבן 3 ושני ילדים בין 7 ו-8. בית משפט השלום האריך היום (שני) את מעצרו של האב במספר ימים. 

לפי החשד, השניים כלאו את ילדיהם במחסן, הצליפו בהם באמצעות חגורה וכן שמו להם פלפל חריף בפה. בשלב זה, החשד כלפי האב חמור יותר, אם כי גם האם הייתה מעורבת במסכת ההתעללות. בחקירתו, טען האב כי מדובר בחינוך על פי מסורת ישנה.

במעמד הדיון בעניין האב בבית המשפט ובבקשת סניגורו של החשוד, הוצא צו איסור פרסום על שמו וכן על פרטים מזהים אודותיו ואודות בני משפחתו. האם, החשודה גם היא בהתעללות בילדיה, שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים בתום חקירה ראשונית של כוחות המשטרה בפרשה. 

המקרה מצטרף לסטטיסטיקה מצערת של אלימות כלפי קטינים. בשנה החולפת, כך לפי נתוני משרד העבודה והרווחה, נרשמה עלייה של 8% בדיווחים על התעללות בקטינים - 50,976 דיווחים לעומת 47,447 בשנת 2017 ו־48,203 ב־2016.  הדיווחים התקבלו אצל 722 העובדים הסוציאליים לפי חוק הנוער, הפועלים במסגרת חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע במחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות.