פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית המשפט לנוער, נגד שני קטינים, בני 16 ו-17 מאריאל, בגין אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא, מעשה סדום בצוותא ואיומים. העבירות בוצעו כלפי מתלוננת בת 16.

על פי כתב האישום, בין הנאשמים לקטינה ישנה היכרות מוקדמת. ב-7 בפברואר 2019 בערב הזמינה הקטינה מספר בני נוער לביתה בשומרון למסיבה, בעת שהוריה שהו בחו"ל. הנאשמים הגיעו למסיבה ובשלב מסוים קיימו הקטינה והנאשם בן ה- 16, נאשם 2, יחסי מין בהסכמה. בהמשך, אמר הנאשם בן ה-17 לקטינה כי הוא "שיכור", וכי הוא מבקש ללכת לישון באחד החדרים בבית.

הקטינה הובילה את הנאשם לחדר של אחותה. הנאשם הבחין שלא ניתן לנעול את הדלת ויצא מהחדר. בהמשך, ניגש הנאשם לחדר של הקטינה בבית, וכשהבחין שגם אותו לא ניתן לנעול, יצא ממנו. הנאשם המשיך והלך לכיוון חדר הוריה של הקטינה. הקטינה ביקשה ממנו לא לישון בחדר זה, אך הוא נשכב על המיטה בחדר השינה של הוריה. בעת שהקטינה התכוונה לצאת מהחדר, הנאשם קרא לה וביקש כי תסגור את האור, והקטינה עשתה כן. הנאשם נעמד באופן פתאומי, סגר את דלת החדר ונעל את הדלת.   

בהמשך, משך הנאשם בכוח את הקטינה לחדר המקלחת בחדר, תוך כדי שהקטינה התנגדה, דחפה אותו, ואף נפלה ונחבלה תוך כדי ההתנגדות. בהמשך, הוריד הנאשם את בגדי הקטינה, למרות שהקטינה ביקשה ממנו להפסיק ואמרה לו כי היא לא מעוניינת, וכי הוא מכאיב לה. בעת שהקטינה יצאה מחדר המקלחת לכיוון חדר הארונות בחדר, אחת החברות שנכחו במסיבה דפקה על הדלת ושאלה אם הכל בסדר. בתגובה, איים הנאשם על הקטינה כי יהרוג אותה אם תאמר לה משהו על הנעשה. בשל האיום, פתחה הקטינה את דלת החדר מעט ואמרה לחברה שהכל בסדר. לאחר שהחברה הלכה, הנאשם נעל שוב את דלת החדר. 

בהמשך, משך הנאשם בכוח את הקטינה מחדר הארונות למיטת ההורים בחדר. במיטה, נישק הנאשם את הקטינה על פיה, והקטינה התנגדה לכך. בהמשך, נשך הנאשם את שפתי הקטינה וגרם לה לחבלה ולדימום. אחר כך נטל הנאשם מטפחת של אמה של הקטינה שהייתה בחדר וקשר את פיה של הקטינה. בהמשך, ביצע הנאשם מעשה מיני בקטינה וגרם לה לחבלה.

בשלב מסוים, התקשר לנאשם השני, בן ה-16, וקרא לו לעלות לחדר. נאשם 1 פתח את הדלת לנאשם 2 וזה נכנס לחדר. בהמשך, נאשם 1 אנס את הקטינה ונאשם 2 ביצע בה מעשה סדום. תוך כדי המעשים אמרה הקטינה לנאשמים כי הם מכאיבים לה וביקשה שיפסיקו, אך הנאשמים המשיכו במעשיהם. בהמשך, איימו הנאשמים על הקטינה כי אם תגלה למישהו יהרגו אותה, והוסיפו: "אל תגלי, אנחנו נמצא אותך", ונאשם 1 אף שם את ידו על צווארה בעת שאיים עליה.