שוטרי אגף התנועה פעלו היום (שלישי) במסגרת פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים בכביש. במהלך המבצע, עצרו הכוחות רכב פרטי לבדיקה באזור צומת דימונה בכביש 25. ברכב נהג צעיר כבן 19, והבל פיו הדיף ריח חזק של אלכוהול. 

במהלך בדיקת המשטרה נמצא כי מדובר בנהג צעיר כבן 19, וכי הוא נוהג בזמן פסילה שניתנה לו על ידי קצין משטרה למשך 90 ימים, וזאת בשל מעורבותו בתאונת טרקטורון קטלנית שאירעה בסמוך למקום עצירתו, בה נהרג ילד בן 11. 

בנוסף, בבדיקת השכרות שבוצעה לצעיר נמצא כי הוא נוהג בהשפעת אלכוהול בכמות פי 5.5 מהמותר בחוק, כ-282 מ"ג. בשלב זה, החליטו כוחות המשטרה להשבית את הרכב לאלתר למשך חודש. הנהג נעצר והועבר לחקירת בוחני תאונות דרכים. בסיום החקירה, הובל הצעיר לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע, שם הוחלט על הארכת מעצרו בחמישה ימים נוספים.

הרכב שהושבת (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שהושבת (צילום: דוברות המשטרה)

מקרה זה מצטרך למקרה נוסף שאירע מוקדם יותר השבוע, בו נתפס נהג אופנוע חדש וצעיר בעקבות מגוון עבירות תנועה שביצע, ביניהן נהיגה על אופנוע ללא לוחית רישוי וכן ללא הכשרה מתאימה. בנוסף, בדיקת המשטרה העלתה כי הצעיר הינו פסול נהיגה וכי נגזר עליו על ידי בית המשפט שלילה לתקופה של שלושה חודשים. אולם הנהג בחר שלא להפקיד את רישיון הנהיגה שלו, מכאן שהפסילה קיימת אך אינה נספרת. משרד הרישוי שלל את רישיונו של הצעיר, שממילא פג תוקפו, כמו גם רישיון את הרכב של האופנוע, שפג בחודש נובמבר האחרון.