גבר בשנות ה־30 לחייו הגיש לבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון בקשה למתן פסק דין הצהרתי שיקבע כי הוא אינו האב הביולוגי של הילד וכי יורה למשרד הפנים להסיר מתעודת הזהות את רישומו כאביו, מאחר שהוא עקר.

האב טוען, באמצעות עו"ד אביבית מוסקוביץ, כי נפל קורבן למתחזה שהעמידה פנים שהיא מנהלת מערכת יחסים איתו בלבד, אך למעשה ניהלה חיים כפולים.

לטענתו, האישה ניהלה איתו "מערכת יחסים זוגית", ובמקביל ניהלה חיי רווקות תוססים, רוויי בילויים, סמים והוללויות, ומציגה את עצמה כ"רווקה" או "פרודה" ומתחזקת שורת פרופילים בפייסבוק.

עוד נטען בבקשה כי לאחר שהאישה הרתה, היא העמידה פנים שהרך הנולד הוא בנו הביולוגי של התובע, על אף שידעה שהוא אינו האב.

בכתב התביעה מגולל הגבר כיצד, לאחר כשלוש שנים של זוגיות רצופה, הרתה הנתבעת. לטענתו, הוא סבר כי העובר הגדל ברחמה הוא בנו, ולכן ליווה אותה בכל מהלך ההריון ואף לקח חלק בבדיקות משמעותיות, כמו בדיקת מי שפיר וסקירת מערכות.

עם לידת התינוק, מאחר שסבר שהיילוד הוא בנו, דאג התובע, לדבריו, לרישום במשרד הפנים עוד בבית החולים. אולם באחד הימים הוא גילה באקראי מסמך מקורי שנמצא בדירה שבה התגוררו, ובו דיווחה הנתבעת שהאב אינו ידוע. במסגרת ההליכים המתנהלים בין הצדדים, היא אף חשפה את האמת הקשה שלפיה הקטין אינו בנו. עוד נטען בבקשה, שהתובע גילה לאחרונה, מבדיקת ספירת זרע שביצע, כי הוא עקר ואינו יכול להביא ילדים לעולם.